Agentura Bistro Social obhájila AAA Auto, spolupráce na sítích se zásadně rozšíří

Tendr značky AAA Auto ze skupiny Aures Holding na správu sociálních sítí vyhrála agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu. Pokračuje tak partnerství, které započalo již v roce 2016 správou výkonnostních katalogových kampaní na platformě Meta, a které se postupně rozrostlo i do Polska a na Slovensko.

Výběr agentury Bistro Social je strategickým krokem k posílení naší marketingové efektivity. Jejich schopnost integrovat kreativní koncepty s výkonnostními kampaněmi je pro nás zásadní pro oslovení našich zákazníků a dosažení obchodních úspěchů. Věříme, že tato synergie nám pomůže upevnit naši pozici na trhu a oslovit nové zákazníky,“ říká Karel Smrž, ředitel komunikace a marketingu skupiny Aures Holdings.

Nově se bude Bistro Social starat o komunikaci a strategický rozvoj značky na sociálních sítích. Vedle samotné správy SoMe profilů zastřeší také influencer marketing, foto a video produkci, a v neposlední řadě se zaměří na spolupráci s UGC tvůrci.

„Jsme velmi rádi, že jsme v náročném tendru obhájili spolupráci se značkou AAA Auto. Tento úspěch je důkazem toho, jak důležité je mít 360° řešení pod jednou střechou. Synergie mezi médii a kreativitou je klíčem k úspěšným kampaním, a to platí i na sociálních sítích,” uvádí Natálie Malcová, ředitelka Bistro Social.

„Je nesmírně důležité mít klienty, kteří nám naslouchají a důvěřují nám. Oceňujeme upřímnou a konstruktivní zpětnou vazbu, která nás i naše společné projekty vždy posune o krok dál,” dodává.

Podle Karla Smrže mají chystané kampaně posílit povědomí o značce a její hodnotu ve všech zapojených regionech. „Tato spolupráce přináší nejen rozšíření marketingových aktivit značky AAA Auto na nové trhy, ale také možnost inovativně zacílit na mladší publikum prostřednictvím digitálních a sociálních kanálů,“ zmiňuje ředitel komunikace a marketingu skupiny.

Agentura Bistro Social aktuálně zajišťuje péči i o další platformy a vertikály spadající pod Aures Holdings.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345