Tendr značky AAA Auto ze skupiny Aures Holding na správu sociálních sítí vyhrála agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu. Pokračuje tak partnerství, které započalo již v roce 2016 správou výkonnostních katalogových kampaní na platformě Meta, a které se postupně rozrostlo i do Polska a na Slovensko.
„Výběr agentury Bistro Social je strategickým krokem k posílení naší marketingové efektivity. Jejich schopnost integrovat kreativní koncepty s výkonnostními kampaněmi je pro nás zásadní pro oslovení našich zákazníků a dosažení obchodních úspěchů. Věříme, že tato synergie nám pomůže upevnit naši pozici na trhu a oslovit nové zákazníky,“ říká Karel Smrž, ředitel komunikace a marketingu skupiny Aures Holdings.
Nově se bude Bistro Social starat o komunikaci a strategický rozvoj značky na sociálních sítích. Vedle samotné správy SoMe profilů zastřeší také influencer marketing, foto a video produkci, a v neposlední řadě se zaměří na spolupráci s UGC tvůrci.
„Jsme velmi rádi, že jsme v náročném tendru obhájili spolupráci se značkou AAA Auto. Tento úspěch je důkazem toho, jak důležité je mít 360° řešení pod jednou střechou. Synergie mezi médii a kreativitou je klíčem k úspěšným kampaním, a to platí i na sociálních sítích,” uvádí Natálie Malcová, ředitelka Bistro Social.
„Je nesmírně důležité mít klienty, kteří nám naslouchají a důvěřují nám. Oceňujeme upřímnou a konstruktivní zpětnou vazbu, která nás i naše společné projekty vždy posune o krok dál,” dodává.
Podle Karla Smrže mají chystané kampaně posílit povědomí o značce a její hodnotu ve všech zapojených regionech. „Tato spolupráce přináší nejen rozšíření marketingových aktivit značky AAA Auto na nové trhy, ale také možnost inovativně zacílit na mladší publikum prostřednictvím digitálních a sociálních kanálů,“ zmiňuje ředitel komunikace a marketingu skupiny.
Agentura Bistro Social aktuálně zajišťuje péči i o další platformy a vertikály spadající pod Aures Holdings.