Tesco jako generální partner Rock for People propojí hudbu, kvalitu a udržitelnost. Festivalovým fanouškům nabídne nejen hudební zážitek, ale i čerstvé produkty.
„Našim zákazníkům nabídneme pestrý lineup kvalitních a čerstvých potravin poprvé i tam, kde si užívají hudbu a festivalovou atmosféru, a to formou Tesco prodejny přímo v areálu festivalu Rock for People,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco ČR.
Jedná se o historicky první spolupráci mezi Tesco a Rock for People. Všichni Tesco zákazníci se mohou zapojit do speciálních soutěží a vyhrát vstupenky na festival v čele s Linkin Park, Sex Pistols nebo Slipknot, včetně narozeninového koncertu legendárních Guns N‘ Roses. Soutěž bude probíhat od dubna na Instagramu a Facebooku Tesca a také v aplikaci Clubcard.
„Ze spojení Rock for People a Tesca mám upřímnou radost, mimo jiné proto, že sdílíme dlouhodobě společné hodnoty jako je kvalita a udržitelnost. Každým rokem našim návštěvníkům zkvalitňujeme servis a přesně tohle je cesta, kterou nejvíce ocení. 50 tisíc fanoušků tak bude mít možnost koupit si na vyprodaném festivalu přímo v areálu ovoce, zeleninu a další čerstvé potraviny, což je nadstandard, kterého si ceníme,“ říká Michal Thomes, zakladatel festivalu Rock for People.
Tesco je dlouhodobě známé svým zapojením do darování potravinových přebytků potravinovým bankám, které je následně distribuují lidem v nouzi. Po celý rok poskytuje potraviny ze všech svých kamenných prodejen potravinovým bankám a jejich partnerským organizacím.
V loňském roce takto společnost darovala 1633 tun potravin, což odpovídá 3,8 milionu porcí jídla pro potřebné. Neprodané přebytky z prodejny na festivalu budou rovněž darovány potravinové bance.