Lenka Králová z Pilsner Urquell: nechceme být historií zaprášený brand

Kampaní s novým dlouhodobým komunikačním konceptem „umění neměnit“ se Pilsner Urquell nevymezuje vůči inovacím. „Chceme být aktuálně nadčasoví,“ říká ředitelka značky Lenka Králová v rozhovoru pro MAM.

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 11/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

Picture of Michal Merenda, Hitrádio

Michal Merenda, Hitrádio

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345