Foodora se u příležitosti Mezinárodního dne žen rozhodla upozornit na problém menstruační chudoby, který v Česku ovlivňuje desítky tisíc dívek. Aby usnadnila přístup k hygienickým pomůckám, nabízí slevu 25 procent na vybrané produkty.
Největší česká q-commerce platforma Foodora se rozhodla aktivně podpořit české ženy v boji proti menstruační chudobě. U příležitosti Mezinárodního dne žen zavádí slevu 25 procent na menstruační pomůcky. Chce tak poukázat na širší společenský problém, kterým je podle veřejně dostupných údajů ohroženo až 38 000 dívek mladších 18 let.
„Menstruační chudoba je reálný problém, který ovlivňuje životy mnoha žen a dívek v naší zemi. Pro některé nízkopříjmové rodiny je obtížné hradit měsíční náklady na hygienické potřeby, které se pohybují kolem 200 korun,“ vysvětluje Alice Bednaříková, finanční ředitelka Foodory.
„Naším cílem je usnadnit přístup k nezbytným hygienickým pomůckám a tím podpořit jejich zdraví i důstojnost. Věříme, že tato aktivita pomůže zvýšit povědomí o menstruační chudobě a opět trochu rozvířit diskusi kolem celé problematiky,“ dodává.
Foodora tak u příležitosti k Mezinárodnímu dni žen nabídne extra slevu 25 procent na menstruační pomůcky značek Always, Naturella a Tampax. Slevou chce ženám usnadnit přístup k produktům, které jsou navíc stále zatíženy vyšší daňovou sazbou.
Značka se přitom společenským tématům věnuje dlouhodobě třeba skrze podporu nejrůznějších komunit, a to včetně LGBTQ+ komunity, nebo třeba spolupráci s neziskovými organizacemi Kuchařky bez domova a Dobroty s příběhem.