V roce 2024 navázala PR agentura AMI Communications společně se svou dceřinou digitální agenturou AMI Digital spolupráci se 17 novými klienty. Partnerství byla uzavřena napříč sektory – od retailu, e-commerce a kosmetiky až po finanční služby, energetiku, průmysl a řízení lidských zdrojů.
V oblasti e-commerce agentura díky navázání spolupráce s online módní platformou Zalando, pro kterou zajišťuje korporátní komunikaci, podporuje povědomí o technologických inovacích a personalizaci zákaznické zkušenosti, čímž posiluje moderní image digitálního retailu.
V sektoru energetiky se agentura podílí na komunikaci inovací prostřednictvím projektů se společnostmi Rolls-Royce SMR a GENTEC CHP. Rolls-Royce SMR, který vyvíjí modulární jaderné reaktory nové generace, si klade za cíl posílit povědomí o této pokrokové technologii mezi veřejností, odborníky, médii a politickými představiteli o jejích výhodách. Podobný přístup byl zvolen i u GENTEC CHP, zaměřujícího se na výrobu kogeneračních jednotek.
Rozsáhlá spolupráce s Třineckými železárnami, dlouholetým pilířem hutního průmyslu, se soustředila na komunikaci ocele jako udržitelného materiálu významného pro Českou republiku.
V oblasti kosmetiky agentura nově zajišťuje komunikaci české značky Angry Beards, která se dříve zaměřovala na organický růst a komunitní marketing. PR strategie byla proto nastavena tak, aby oslovila širší publikum, aniž by ztratila svůj autentický a osobitý tón.
V segmentu finančních služeb si Generali penzijní společnost vybrala AMI Communications jako strategického partnera pro komunikaci významu dlouhodobého finančního plánování a penzijního spoření.
Další zajímavou spoluprací je projekt s Ústavem hematologie a krevní transfuze (ÚHKT), pro který AMI zajišťuje nejen PR, ale ve spolupráci s AMI Digital i digitální služby.
Mezi nové klienty AMI Digital se dále řadí i online sázková kancelář Betano.