AMI Communications a AMI Digital hlásí 17 nových klientů, jsou mezi nimi Generali nebo Betano

V roce 2024 navázala PR agentura AMI Communications společně se svou dceřinou digitální agenturou AMI Digital spolupráci se 17 novými klienty. Partnerství byla uzavřena napříč sektory – od retailu, e-commerce a kosmetiky až po finanční služby, energetiku, průmysl a řízení lidských zdrojů.

V oblasti e-commerce agentura díky navázání spolupráce s online módní platformou Zalando, pro kterou zajišťuje korporátní komunikaci, podporuje povědomí o technologických inovacích a personalizaci zákaznické zkušenosti, čímž posiluje moderní image digitálního retailu.

V sektoru energetiky se agentura podílí na komunikaci inovací prostřednictvím projektů se společnostmi Rolls-Royce SMR a GENTEC CHP. Rolls-Royce SMR, který vyvíjí modulární jaderné reaktory nové generace, si klade za cíl posílit povědomí o této pokrokové technologii mezi veřejností, odborníky, médii a politickými představiteli o jejích výhodách. Podobný přístup byl zvolen i u GENTEC CHP, zaměřujícího se na výrobu kogeneračních jednotek.

Rozsáhlá spolupráce s Třineckými železárnami, dlouholetým pilířem hutního průmyslu, se soustředila na komunikaci ocele jako udržitelného materiálu významného pro Českou republiku.

V oblasti kosmetiky agentura nově zajišťuje komunikaci české značky Angry Beards, která se dříve zaměřovala na organický růst a komunitní marketing. PR strategie byla proto nastavena tak, aby oslovila širší publikum, aniž by ztratila svůj autentický a osobitý tón.

V segmentu finančních služeb si Generali penzijní společnost vybrala AMI Communications jako strategického partnera pro komunikaci významu dlouhodobého finančního plánování a penzijního spoření.

Další zajímavou spoluprací je projekt s Ústavem hematologie a krevní transfuze (ÚHKT), pro který AMI zajišťuje nejen PR, ale ve spolupráci s AMI Digital i digitální služby.

Mezi nové klienty AMI Digital se dále řadí i online sázková kancelář Betano.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard