Společnost General Logistics System (GLS), globální hráč na poli logistiky, si pro spolupráci v oblasti strategické, PR a online komunikace vybrala Adison. V posledních měsících získala agentura i další klienty, pro něž zajišťuje správu sociálních sítí.
Adison je od konce roku 2024 jedinou agenturou dopravce GLS na českém trhu. Zastřešuje veškerou jeho komunikaci – od strategie a kreativy přes vztahy s médii, sociální sítě a online reklamu až po analytiku webu i mobilní aplikace.
„Adison přináší do naší komunikace strategický rozměr s důrazem na evaluaci veškerých aktivit. Pomáhá nám nejen posilovat značku GLS na českém trhu, ale také efektivně oslovovat další klíčové partnery. Jsme rádi, že můžeme pracovat s agenturou, která má kromě expertizy také drive a nadšení,“ říká Leona Kotlasová, „delivery experience manager“ GLS Czech Republic.
„Klientovi jsme přinesli vizi, jak může v Česku svůj byznys dál rozšiřovat, aby značka GLS rostla. Základem všeho je strategie postavená na datech, neotřelém přístupu a kontinuálním měření a vyhodnocování komunikace a jejího přínosu. GLS má v Česku významné plány a jsme nadšeni, že můžeme být u toho a i komunikací přispět k jejich naplnění,“ komentuje za agenturu Alžběta Fridrichová, spolumajitelka a strategická konzultantka Adisonu.
Úspěchy Adisonu v technologickém segmentu
Agentura se v loňském roce více zaměřovala i na technologické firmy a také v tomto segmentu hlásí úspěchy. Nově spolupracuje se společností Coworkers, která se zaměřuje na vývoj chatbotů a voicebotů, výkonnostní agenturou PPC Profits a se společností Webout, která nabízí služby real-time personalizovaných videí. Pro tyto klienty se Adison stará primárně o vztahy s médii a na starost je má seniorní konzultantka Kristýna Mazánková.
„Technologickým firmám nabízíme expertizu v oblasti moderního PR i dobrou znalost tech prostředí. Díky tomu se nám daří zlepšovat jejich komunikační výsledky i byznys,“ doplňuje Tomáš Fridrich, spolumajitel a CEO agentury.
Další přírůstky do portfolia agentury
Pro společnost CWS Workwear, která poskytuje pronájem pracovního oblečení, se Adison stará o lokalizaci komunikace na českém a slovenském trhu. Spolupracuje na správě sociálních sítí, tvorbě kampaní, komunikaci s médii i přímé podpoře obchodního týmu.
Nadace Karel Komárek Family Foundation (KKFF) pomáhá rozvíjet české kulturní dědictví a proměňovat veřejný prostor. Klade důraz na dlouhodobé projekty i pomoc tam, kde je to zrovna potřeba. Nadace s Adisonem spolupracuje v oblasti správy sociálních sítí, konkrétně na správě reklam a jejich vyhodnocování, tvorbě obsahu a na strategickém uchopení digitální komunikace.
Největší lokální pořadatel běžeckých událostí RunCzech, který se organizaci sportovních událostí v Česku věnuje už od roku 1994, si agenturu najal na strategické konzultace nové PR strategie a realizaci mediální analýzy a komunikačního screeningu.