TCL je novým partnerem Mezinárodního olympijského výboru, nahradí Panasonic

© TCL

Mezinárodní olympijský výbor (MOV) představil svého nového partnera. Stala se jím až do roku 2032 čínská společnost TCL, která v takzvaném programu TOP a kategorii domácího audiovizuálního vybavení a spotřebičů nahradí japonskou značku Panasonic. Ta loni partnerství po 37 letech ukončila.

Produkty TCL přinesou zážitky fanouškům i sportovcům – od digitálních obrazovek přímo v areálech olympijských a paralympijských her až po domácí spotřebiče v olympijské vesnici. Prostřednictvím marketingových kampaní budou obě organizace spolupracovat na tom, aby kouzlo olympijských a paralympijských her oslovilo miliardy fanoušků po celém světě.

TCL sehraje významnou roli při realizaci olympijské AI agendy MOV – včetně podpory fanoušků i sportovců doma i na místě. Společnost TCL bude také podporovat iniciativu „Okamžik sportovce“ na olympijských hrách, která umožňuje sportovcům se ihned po jejich soutěži spojit se svými blízkými kdekoliv na světě.

Příjmy, které MOV v rámci této dohody obdrží, dále přerozdělí na podporu sportovních organizací po celém světě, včetně všech národních olympijských výborů a jejich sportovců nebo organizačních výborů pro olympijské hry a olympijské hry mládeže.

Slavnostní oznámení spolupráce se konalo v Pekingu v ikonické sportovní hale Vodní/Ledová kostka. „TCL má dlouhou historii podpory sportu po celém světě a nyní posouvá svou ambici „Inspire Greatness“ na novou úroveň, protože olympijské hry představují tu největší a nejinspirativnější globální sportovní scénu,“ uvedl prezident MOV Thomas Bach.

Li Dongsheng, zakladatel a předseda společnosti TCL, dodal: „Olympijské hry inspirují miliardy lidí po celém světě a inovace společnosti TCL prostřednictvím tohoto partnerství podpoří olympijské hry a přinesou tak výjimečné zážitky publiku po celém světě. TCL bude i nadále plnit svou společenskou odpovědnost, podporovat cíle udržitelného rozvoje pro olympijské hry a přispívat tak k lepší budoucnosti.“

Partnerství okomentoval i Jiří Kejval, který je v rámci MOV předsedou komise pro příjmy a komerční partnerství: „TCL je globálním lídrem ve svém odvětví a patří mezi nejrychleji rostoucí značky na světě. Program TOP i nadále poskytuje předním světovým značkám a marketérům jedinečnou marketingovou platformu, která je postavena na globálním dosahu a hodnotách olympijských her. Dnešní oznámení je toho důkazem,“ zmínil předseda Českého olympijského výboru.

Program TOP přišel v minulém roce o čtyři partnery. Vedle japonských značek Panasonic, Toyota a Bridgestone skončila i francouzská IT společnost Atos. TCL se teď stává druhým čínským brandem v současném dvanáctičlenném poolu partnerů. Od roku 2017 do něj patří i e-commercový gigant Alibaba.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard