Společnost Imper oznámila akvizici Seeky, druhého největšího nástroje v oblasti sledování návštěv webu v Česku. Posiluje tak svou pozici na B2B trhu.
Společnost Imper, mezi jejíž nástroje patří databáze Merk a Leady, získala Seeky od společnosti Alsenta, která nástroj vyvíjela a provozovala.
Seeky se v oblasti leadů zaměřovala spíše na střední a menší společnosti i drobné podnikatele, na rozdíl od Imper, jehož jádro klientů tkví ve větších společnostech. Pro Imper je tak akvizice strategická hlavně z pohledu rozšíření klientského portfolia a upevnění vedoucí pozice na trhu.
„Akvizice nám umožnila získat nové zákazníky pracující s ‚lead generation‘ nástroji, kterým můžeme nabídnout pokročilejší řešení s vyšší přidanou hodnotou v podobě komplexní ‚data driven sales‘ služby,“ říká k akvizici CEO Imper Tomáš Berger (na úvodní fotografii).
Akvizice je pro Imper dalším krokem k vytvoření uceleného ekosystému, díky kterému obchodní týmy již nebudou muset používat několik aplikací nebo nakupovat neúplné a zastaralé B2B databáze.
Nástroj Leady jim umožní propojení s CRM systémy nebo s nástrojem Merk shromažďujícím data z více jak čtyř tisíc datových zdrojů o více než čtyř milionech podnikatelských subjektech v Česku a na Slovensku. Plynulý přechod uživatelů již probíhá.
V letošním roce plánuje Imper i další vylepšení svých aplikací. „B2B obchod se dynamicky vyvíjí. Moderní technologie mění pravidla hry a obchodníci musí být rychlejší, přesnější a efektivnější, což bez využití nejmodernějších technologií a přesné analýzy dat nejde,“ říká Berger.
„Proto na letošní rok chystáme řadu vylepšení, která se dotknou například kompletního UX nebo našeho nástroje MerkAI. Ten dokáže z přípravy obchodníka na schůzku, které běžně trvá až třicet minut, udělat několikaminutovou záležitost,“ zakončuje Berger.