Aleph slaví 20 let, v Česku nově spolupracuje se značkami WeTransfer a Twitch

Společnost Aleph Group, přední světový poskytovatel digitální reklamy, fintech služeb a vzdělávacích technologií, slaví 20. výročí založení.

Od svého vzniku je jeho posláním zpřístupnit digitální svět co nejvíce lidem. Na českém trhu fungovala společnost od roku 2009 pod značkou Httpool, který je od roku 2023 součástí značky Aleph.

V České republice společnost spolupracuje s devíti technologickými platformami, mezi její nejnovější partnery patří WeTransfer a Twitch.

Od skromných začátků v Miami v roce 2005 až po současnou pozici globálního lídra v digitální reklamě vytváří společnost Aleph příležitosti na více než 150 trzích po celém světě. Dnes má více než 60 exkluzivních partnerství s platformami, obsluhuje více než 26 tisíc inzerentů a zaměstnává více než 1500 zaměstnanců po celém světě.

Časová osa společnosti Aleph

© Aleph

„Když jsme začínali, nesnili jsme o tom, že budeme součástí digitálního světa my, snili jsme o tom, že to umožníme všem,“ stojí v manifestu společnosti. Tato filozofie formovala vývoj společnosti Aleph z malého startupu v globální společnost, která hraje klíčovou roli při propojování firem, značek a spotřebitelů prostřednictvím digitálních platforem.

Vize budoucnosti

Společnost Aleph u příležitosti 20. výročí svého založení představila video s firemním manifestem, v němž vystupují zaměstnanci z celého světa. Jeho filozofie zní: „Ve společnosti Aleph není místo pro malé sny. Proto se tu dějí velké věci.“

Video tak popisuje cestu společnosti a její závazek posilovat postavení podniků i jednotlivců, a to díky přístupu k nástrojům a platformám, které potřebují k tomu, aby se jim dařilo v digitální ekonomice.

Se sloganem kampaně „Jak velký je váš svět?“ Aleph vybízí firmy, podnikatele i jednotlivce, aby snili ve velkém a prozkoumali neomezené možnosti digitální éry. Příběh společnosti Aleph není jen příběhem obchodního úspěchu, ale také vize realizované prostřednictvím spolupráce a inovací.

„Náš úspěch se netýkal jen našeho růstu,“ říká Gaston Taratuta, zakladatel a generální ředitel společnosti Aleph. „Byl o pomoci růst ostatním, od našich partnerů a klientů až po komunity, které celosvětově obsluhujeme,“ dodává.

„Máme radost, že můžeme 20. výročí Aleph oslavit i v České republice, kde jsme začali pod názvem Httpool už v roce 2009. Od roku 2023 patříme pod hlavičku jedné značky, Aleph, a i nadále jsme odhodláni podporovat inovace a růst na zdejším trhu. Navázali jsme silná partnerství s předními inzerenty a značkami, od nového roku například spolupracujeme s platformami Twitch přes Amazon DSP nebo s WeTransfer, a umožnili nespočtu podniků dosáhnout úspěchu prostřednictvím digitální reklamy na nejdůležitějších digitálních platformách. Jsme nadšeni, že můžeme v této cestě pokračovat a přispívat k dynamickému digitálnímu prostředí v České republice i do budoucna,“ řekl Petr Touš, „country lead“ Aleph pro Českou republiku.

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard