Komunikační agentura New School Communications pod vedením Gabriela Tótha na začátku letošního roku navázala spolupráci s Danone. Zajišťuje realizaci komunikační PR strategie pro český a slovenský trh.
Cílem je dostat Danone do povědomí lidí jako jejich první volbu v oblasti zdravého stravování a propojit korporátní hodnoty s hodnotami zákazníků.
„Do tendrového zadání jsme od začátku vstupovali s cílem uspět a přistoupili jsme k němu tak, jako bychom už reálně navrhovali celoroční kampaň. Zadání nám sedlo a těšíme se, že už několik týdnů můžeme společně vytvářet plnohodnotné projekty,“ říká Gabriel Tóth, CEO New School Communications.
„Nejvíce nás těší, že náš český office získal v Danone další prestižní mezinárodní značku. V komunikaci chceme akcentovat to, co Danone dělá unikátní značkou – jde o mezinárodní firmu, která klade důraz na globální zdraví ve všech věkových skupinách. Věříme, že s tímto klíčovým poselstvím pomůžeme Danone průběžně oslovovat veřejnost,“ dodává.
„Od spolupráce s New School Communications si slibujeme profesionální servis na poli PR, prioritně s korporátním zaměřením. Chceme nejen podporovat naše produkty, ale zároveň ukazovat a budovat jedinečný příběh značky Danone. Během několikatýdenního tendrového procesu jsme se přesvědčili o dobrém pokrytí našich potřeb a o konstruktivním, ale zároveň lidském přístupu. Věříme, že stojíme na začátku dlouhodobého partnerství, které se bude i nadále rozvíjet,“ uvádí Mária Jendrišáková, „corporate affairs lead Danone Czech Republic & Slovakia“.