Agentura New School Communications oznámila spolupráci s Danone

Komunikační agentura New School Communications pod vedením Gabriela Tótha na začátku letošního roku navázala spolupráci s Danone. Zajišťuje realizaci komunikační PR strategie pro český a slovenský trh.

Cílem je dostat Danone do povědomí lidí jako jejich první volbu v oblasti zdravého stravování a propojit korporátní hodnoty s hodnotami zákazníků.

„Do tendrového zadání jsme od začátku vstupovali s cílem uspět a přistoupili jsme k němu tak, jako bychom už reálně navrhovali celoroční kampaň. Zadání nám sedlo a těšíme se, že už několik týdnů můžeme společně vytvářet plnohodnotné projekty,“ říká Gabriel Tóth, CEO New School Communications.

„Nejvíce nás těší, že náš český office získal v Danone další prestižní mezinárodní značku. V komunikaci chceme akcentovat to, co Danone dělá unikátní značkou – jde o mezinárodní firmu, která klade důraz na globální zdraví ve všech věkových skupinách. Věříme, že s tímto klíčovým poselstvím pomůžeme Danone průběžně oslovovat veřejnost,“ dodává.

„Od spolupráce s New School Communications si slibujeme profesionální servis na poli PR, prioritně s korporátním zaměřením. Chceme nejen podporovat naše produkty, ale zároveň ukazovat a budovat jedinečný příběh značky Danone. Během několikatýdenního tendrového procesu jsme se přesvědčili o dobrém pokrytí našich potřeb a o konstruktivním, ale zároveň lidském přístupu. Věříme, že stojíme na začátku dlouhodobého partnerství, které se bude i nadále rozvíjet,“ uvádí Mária Jendrišáková, „corporate affairs lead Danone Czech Republic & Slovakia“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Otava
AI Restart
Renault
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa