Více než deset let byla společnost T-Mobile partnerem Běhu olympijského dne. S podporou běžeckých závodů pro veřejnost bude pokračovat i po nedávném ukončení partnerství s Českým olympijským výborem. Nově operátor rozšířil spolupráci s agenturou Raul o seriál Běhej lesy.
Už čtyři roky je T-Mobile prémiovým partnerem lyžařského závodu Jizerská 50, který marketingově zajišťuje agentura Raul. Aby se i příznivci běhu mezi jeho zákazníky cítili #MeziSvými, nově se na čtyři roky stává oficiálním partnerem běžeckého seriálu Běhej lesy, který letos bude mít osm zastávek.
Běhej lesy a T-Mobile spojuje nejen sport, ale také důraz na udržitelnost. Operátor se dlouhodobě soustředí na podporu fyzického i duševního zdraví a dbá na efektivní využívání zdrojů. Prioritou je pro něj cirkularita a v tom si s Běhej lesy skvěle rozumí – právě ekologickým směrem půjde i nové společné partnerství a aktivity během samotných závodů.
Češi mají doma více než 12 milionů starých mobilních telefonů. Ty obsahují až 90 procent materiálů vhodných k recyklaci. Běžci by si tak na závod kromě tenisek měli přibalit i starý telefon. Za ten dostanou drobnou odměnu a T-Mobile se pak ve spolupráci s organizací Remobil postará o recyklaci všech vybraných zařízení. Zákazníci pak budou moci v rámci aplikace Můj T-Mobile v části Magenta Moments soutěžit o zajímavé ceny, například startovné zdarma.
Pro agenturu Raul jde v krátké době již o druhý případ rozšíření spolupráce na oba dva populární eventy. V prosinci bylo oznámeno, že lékárny Dr. Max budou partnerem nejen dětských závodů v rámci Běhej lesy, ale i těch pro nejmladší účastníky Jizerské 50.