Reklama
Megaboard

Dr.Max je novým partnerem Jizerské 50, bude patronem dětských závodů

© Raul

Lékárny Dr.Max se na další čtyři roky stávají hlavním partnerem legendárního lyžařského závodu Jizerská 50. Jako nový titulární partner Mini Jizerské společnost Dr.Max potěší zejména nejmladší účastníky Jizerky, pro které chystá například dětskou školku či speciální „funzónu“.

Dlouholetá spolupráce marketingového partnera Jizerské 50, agentury Raul, s lékárnami Dr.Max v rámci běžeckého seriálu Běhej lesy, se nyní přirozeně rozšiřuje z lesních cest i do bílých stop Jizerské 50. Právě své zkušenosti z dětských závodů Dr.Max nyní s pořadateli zužitkuje i v zimě na Mini Jizerské, které se pravidelně účastní více než 400 dětí. 

Jednou z inovací bude dětská školka Dr.Max, která nabídne všem rodičům možnost ponechat svého potomka bezpečně s odborníky v zázemí, zatímco si sami budou vychutnávat svůj vlastní závod. Zajištěn bude také pestrý program pro děti ve funzóně včetně profesionálních trenérů SLČR, kteří pomohou dětem s prvními krůčky ve stopě. 

Ochuzeni nebudou ani dospělí. Pro ně bude připravena recovery zóna s regeneračními pomůckami a fyzioterapeuty, kteří poradí, jak pracovat s unavenými svaly a efektivně předcházet zraněním. Adrenalinovou novinkou bude Dr.Max prémie – stometrový sprinterský segment na všech trasách v duchu „Jedu na MAX“, kde nejrychlejší závodníci z každé věkové kategorie získají odměnu. 

„Stejně jako u seriálu Běhej lesy i u legendární Jizerské 50 chceme být závodníkům tím nejlepším partnerem, který dokáže na místě vyřešit různé trable spojené se závodem. Rádi o naše zákazníky pečujeme, staráme se jejich fyzickou i psychickou pohodu a věřím, že se nám to podaří naplno přenést i do nového partnerství s jednou z největších sportovních akcí v Česku. Za Dr.Max chceme výrazně přispět k tomu, aby si všichni účastníci Jizerské 50 svůj zážitek maximálně užili,“ uvedl Marek Dvořák, „chief marketing & customer service officer“ lékáren Dr.Max. 

Dr.Max bude provázet účastníky 58. ČEZ Jizerské 50 od samotného začátku – ve startovních balíčcích všichni obdrží nezbytnosti pro pohodlný pobyt v chladném počasí včetně hřejivé čelenky, stojanu na běžky, převlékárny a řady dalších zlepšováků, díky kterým si závodníci užijí akci s maximálním pohodlím a péčí. 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále