První na trhu díky spolupráci značek

Spolupráce Mattoni 1873 a NutritionPro na trh přináší první krabičkovou dietu včetně pitného režimu.

„Zdravý životní styl je téma, které stále více rezonuje ve veřejnosti, a naše společnost se ji dlouhodobě snaží edukovat, že i správný a kvalitní pitný režim je jeho důležitou součástí. Právě oblíbené krabičkové diety jsou efektivní cestou pro dodržování vyváženého jídelníčku, a naším cílem bylo totéž nabídnout i v rámci pitného režimu. Ve spolupráci s NutritionPro tak vznikla krabičková dieta, která nabízí i nápoje, na míru individuálním cílům a potřebám,“ říká Lutfia Miňovská z Mattoni 1873.

Na webu nutritionpro.cz jsou na výběr tři varianty balíčků pitného režimu – Hubnutí, Sport a Deluxe. Každý obsahuje nápoje od Mattoni 1873, které pokryjí přibližně polovinu z celkové doporučené denní dávky hydratace. Navíc dodají potřebné minerální látky.

© Mattoni 1873

Provozní ředitel NutritionPro k tomu dodává: „Naše krabičková dieta se vyznačuje individuálním přístupem ke každému klientovi a také vysokou kvalitou potravin od prověřených lokálních dodavatelů. Proto jsme nadšeni, že ve spolupráci s českou společností Mattoni 1873 nabízíme jako první na trhu také kvalitní pitný režim.“

Krabičkovou dietu představí rovněž influencerská kampaň. Zapojila se do ní Kristýna Skalická (na snímku), nutriční koučka a autorka instagramového kanálu tojidlo, jenž má přes 111 tisíc sledujících.

„Spojení vyvážené stravy s dostatečným příjmem tekutin je klíčové pro správné fungování metabolismu a podporu hubnutí. Bez pravidelného doplňování tekutin může být účinek diety oslabený, protože tělo potřebuje dostatečnou hydrataci pro trávení, spalování kalorií i celkovou energii během dne,“ říká Skalická.

„Produkty Mattoni 1873 jsou ideální pro každodenní pitný režim a skvěle se hodí i při fyzické aktivitě nebo hubnutí, protože nabízejí kvalitní minerální vody, které mohou přispět ke zlepšení celkové vitality,“ dodává.

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia