Moravia Propag se po 32 letech mění na MVIA

© MVIA

Brněnská firma nabízející reklamní předměty, POS materiály, stínění a gastro techniku od rebrandingu očekává snazší expanzi v zahraničí i lepší přehlednost pro zákazníky.

Společnost Moravia Propag se rozhodla pro změnu názvu a vizuální identity. Od 1. ledna 2025 nese firma nový název MVIA. Tento krok reflektuje posílení pozice na mezinárodních trzích a přerod původně lokální firmy v globální značku.

Firma, která vznikla v roce 1992 v Brně a nyní dodává zboží do 122 zemí na čtyřech kontinentech, k rebrandingu přistupuje s cílem lépe komunikovat šíři sortimentu a služeb. Zároveň chce působit svěžeji v očích potenciálních i stávajících zákazníků, mezi které patří například Asahi (Pilsner Urquell, Kozel, Radegast, Frisco), Carlsberg, Coca-Cola, Heineken, Kofola nebo Unilever.

„Rozhodnutí o rebrandingu v nás zrálo delší dobu. Hlavní motivací byla potřeba přizpůsobit vizuální identitu našemu globálnímu růstu a expanzi do nových segmentů. Původní značka Moravia Propag, která byla úzce spojena s našimi začátky v Brně a okolí, už neodpovídala současnému působení. Potřebovali jsme značce dát modernější image a upravit ji pro mezinárodní prostředí,“ popisuje výkonný ředitel společnosti Jiří Smejkal.

Něco starého, něco nového

Nové jméno MVIA vychází ze slova Moravia obsaženého v původním názvu. Symbolizuje tak kontinuitu, ale i vývoj. Z názvu zároveň mizí odkaz na propagaci, která už dlouho není jediným zaměřením firmy. 

Změna názvu přichází společně s reorganizací značky do tří sub-brandů, které představují jednotlivé oblasti současného působení firmy. Jsou jimi:

• MVIA HUB – digitální platforma pro efektivní nákup reklamních předmětů a POSM,

• MVIA SUN – značka zaměřená na výrobu a instalaci venkovní stínicí techniky jak pro gastro provozy, tak pro koncové zákazníky,

• MVIA TEC – brand orientovaný na servis, prodej a renovaci profesionální gastro techniky.

Nově vyčleněné sub-brandy pomohou lepšímu zacílení na specifické trhy a segmenty. Jak vysvětluje vedoucí marketingu, Pavel Herůfek:

„Zákazníkům tato změna přinese hlavně větší přehlednost a rozpoznatelnost našich služeb. Dříve se stávalo, že si klienti nebyli jistí, co přesně děláme. Nové značky umožní jednodušší orientaci v našich službách a věříme, že i zlepší zákaznickou zkušenost.“

Značka MVIA bude i nadále sloužit firmám, které nakupují reklamní předměty a POS materiály mimo platformu MVIA HUB. Klíčovou roli bude hrát i v HR komunikaci firmy. 

Za celým procesem rebrandingu stojí agentura Better, která firmě pomohla nejen s novým namingem a vizuální identitou, ale i s komunikační strategií.

Od loga až po interní komunikaci

Logo a vizuální identita společnosti MVIA budou od 1. ledna 2025 postupně zaváděny na všech úrovních: od webových stránek a sociálních sítí přes obaly produktů a tiskoviny až po komunikaci uvnitř firmy. Přestože firmu čekají velké změny, Jiří Smejkal je přesvědčený, že to nejdůležitější se nemění: 

„Naše základní hodnoty a způsob, jakým se staráme o zákazníky, zůstávají stejné – mění se pouze vizuální identita, aby lépe odrážela, kým jsme dnes.“

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia