Marketéři, jak se vám daří? Zapojte se do třetího ročníku výzkumu, který mapuje stav českého marketingu

Vyzýváme všechny kolegy a kolegyně z reklamní branže: je na čase znovu zmapovat, jak se nám daří! I letos vás zveme k účasti v průzkumu „Radosti a starosti českých marketérů aneb insighty ze světa reklamy“.

V trendech se ukrývá klíč k pochopení toho, co se v našem marketingovém rybníčku děje, s čím nejvíc zápasíme a čeho si naopak nejvíce ceníme.

Proto hned zkraje roku spouštíme třetí ročník výzkumu, na jehož konci zjistíte, co se honí českým markeťákům a markeťačkám hlavou.

  • Co vás baví sledovat a čeho se vám naopak nedostává?
  • Která agentura je podle vás – markeťáků – nejlepší?
  • A kterou konferenci si zpravidla nesmíte nechat ujít?

Rozhodovat o tom budete vy!

Stačí vyplnit krátký dotazník, který vám zabere jen chvilku.

Co za to?

Podělte se s námi o to, co vámi opravdu rezonuje, a my vás za to odměníme.

Každý účastník průzkumu získá:

  • exkluzivní přístup ke kompletním výsledkům výzkumu – budete první, kdo se dozví o trendech i náladách lidí z reklamní branže a marketingu,
  • aktuální vydání MAM v elektronické podobě zdarma,
  • 1 test kampaně nebo kreativy pomocí heatmaps z dílny Behavio (stačí, když o to v dotazníku projevíte zájem, my vás následně kontaktujeme s podrobnostmi).

Kdo se může zúčastnit?

  • Kdokoli, kdo aktuálně pracuje v reklamě a marketingu na českém trhu – od kreativců přes stratégy a analytiky až po PRisty.
  • Freelanceři, agenturní zaměstnanci i ti z vás, kdo pracují na straně klienta – prostě všichni.

O projektu

Marketing & Media chce zlepšovat český reklamní trh. Bez pořádných dat to ale nedokážeme. Protože jsme si vědomi toho, že navrhnout a provést hodnotný výzkum není jednoduché, spojili jsme síly s experty z Behavio Labs, kteří zajišťují sběr dat i jejich následné vyhodnocení.

O Marketing & Media

Časopis Marketing & Media je vlivným oborovým médiem, které se věnuje marketingu, komerční komunikaci, reklamě a médiím. Každý týden přináší exkluzivní rozhovory se zajímavými osobnostmi z branže a s těmi, kteří zodpovídají za marketingové rozpočty. Obsahem inspiruje, odhaluje trendy a podporuje kritickou diskusi.

O Behavio Labs

Behavio je technologická a výzkumná firma, která zkoumá pravidla podvědomých rozhodnutí. Od roku 2015 pomáhá firmám budovat značky, zlepšovat reklamní kampaně, pracovat se zákazníky a motivovat zaměstnance. V roce 2024 získala investici od nizozemských Airbridge Equity Partners na vývoj softwarového nástroje Behavio Platform, který umožňuje klientům testovat reklamní kampaně a měřit sílu značky.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard