Klára Poliakov z Lasvitu na Foru Media přiblížila, jak značka získala designového Oscara v Miláně

Firma Lasvit dokázala, že i česká sklářská tradice může získat globální uznání. Na Milano Design Weeku 2024 získala ocenění Fuorisalone a umístila se mezi top designovými značkami světa, jako jsou Ikea nebo Kartell.

Co stálo za jejím úspěchem? Marketingová strategie, výjimečné sklářské umění a schopnost přitáhnout pozornost díky silným vizuálům.

Lasvit na vrcholu světového designu

Lasvit, česká firma známá svou sklářskou tradicí, se stala jedním z největších jmen v designovém světě. V roce 2024 se na prestižním Milano Design Weeku umístila mezi top deseti světovými značkami.

„Zakotvení v české tradici totiž nevylučuje globální ambice,“ uvedla na Foru Media marketingová ředitelka Klára Poliakov.

K tomu, aby firma získala hlavní ocenění Fuorisalone, pomohla nejen unikátní sklářská technologie, ale i perfektně načasovaná marketingová kampaň, která přitáhla pozornost médií i návštěvníků.

Jaký marketingový přístup pomohl Lasvitu k úspěchu na Milano Design Weeku? Co bylo rozhodujícím faktorem pro zařazení Lasvitu mezi top designové značky světa?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci vydání MAM 01/2025 a je dostupný pouze pro předplatitele.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct