Firma Lasvit dokázala, že i česká sklářská tradice může získat globální uznání. Na Milano Design Weeku 2024 získala ocenění Fuorisalone a umístila se mezi top designovými značkami světa, jako jsou Ikea nebo Kartell.
Co stálo za jejím úspěchem? Marketingová strategie, výjimečné sklářské umění a schopnost přitáhnout pozornost díky silným vizuálům.
Lasvit na vrcholu světového designu
Lasvit, česká firma známá svou sklářskou tradicí, se stala jedním z největších jmen v designovém světě. V roce 2024 se na prestižním Milano Design Weeku umístila mezi top deseti světovými značkami.
„Zakotvení v české tradici totiž nevylučuje globální ambice,“ uvedla na Foru Media marketingová ředitelka Klára Poliakov.
K tomu, aby firma získala hlavní ocenění Fuorisalone, pomohla nejen unikátní sklářská technologie, ale i perfektně načasovaná marketingová kampaň, která přitáhla pozornost médií i návštěvníků.
Jaký marketingový přístup pomohl Lasvitu k úspěchu na Milano Design Weeku? Co bylo rozhodujícím faktorem pro zařazení Lasvitu mezi top designové značky světa?
Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci vydání MAM 01/2025 a je dostupný pouze pro předplatitele.