Reklama
Megaboard

Klára Poliakov z Lasvitu na Foru Media přiblížila, jak značka získala designového Oscara v Miláně

Firma Lasvit dokázala, že i česká sklářská tradice může získat globální uznání. Na Milano Design Weeku 2024 získala ocenění Fuorisalone a umístila se mezi top designovými značkami světa, jako jsou Ikea nebo Kartell.

Co stálo za jejím úspěchem? Marketingová strategie, výjimečné sklářské umění a schopnost přitáhnout pozornost díky silným vizuálům.

Lasvit na vrcholu světového designu

Lasvit, česká firma známá svou sklářskou tradicí, se stala jedním z největších jmen v designovém světě. V roce 2024 se na prestižním Milano Design Weeku umístila mezi top deseti světovými značkami.

„Zakotvení v české tradici totiž nevylučuje globální ambice,“ uvedla na Foru Media marketingová ředitelka Klára Poliakov.

K tomu, aby firma získala hlavní ocenění Fuorisalone, pomohla nejen unikátní sklářská technologie, ale i perfektně načasovaná marketingová kampaň, která přitáhla pozornost médií i návštěvníků.

Jaký marketingový přístup pomohl Lasvitu k úspěchu na Milano Design Weeku? Co bylo rozhodujícím faktorem pro zařazení Lasvitu mezi top designové značky světa?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci vydání MAM 01/2025 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále