Decathlon se stává oficiálním dodavatelem vybavení pro Antoina Griezmanna, nezahálí ani v Česku

Decathlon posiluje svou roli na fotbalové scéně a navazuje spolupráci s Antoinem Griezmannem, jedním z nejuznávanějších útočníků současnosti.

Míče značky Kipsta jsou navíc v aktuální sezoně oficiálními hracími míči na všech zápasech Evropské i Konferenční ligy UEFA. Své postavení upevňuje i na českých hřištích. Ambasadorem značky Kipsta se tuto sezonu stal Milan Petržela.

„Když se setká světový šampion s přední světovou sportovní značkou, vznikne jedinečné partnerství, které nastaví nové standardy v oblasti designu a inovací výrobků. Antoinovo zapojení do výrobního procesu bude hrát klíčovou roli při utváření budoucnosti našich výrobků. Zapracováním jeho postřehů a zpětné vazby chceme neustále zdokonalovat a inovovat a dodávat vysoce technické produkty nejen pro profesionální sportovce, ale pro všechny vášnivé a náročné hráče,” říká o partnerství Frédéric Boistard, „football leader“ společnosti Decathlon.

Kopačky CLR značky Kipsta z dílny Decathlon nosí vítěz zlaté kopačky UEFA z roku 2016 už od konce minulého roku. S modelem už vstřelil devět gólů, tři z toho v Lize mistrů UEFA. Nejlepší střelec Atletica Madrid se bude v rámci partnerství také aktivně podílet na vývoji budoucích modelů. Ty pak bude nosit nejen on sám, ale k dostání budou také na prodejnách.

„Spolupráce Decathlonu a Antoina Griezmanna otevírá novou éru značky Kipsta, jejímž cílem je stát se klíčovým hráčem ve světě elitního fotbalu a zároveň dodávat špičkové vybavení profesionálních kvalit hráčům všech úrovní,“ píše společnost v tiskové zprávě.

Také míče Kipsta opět ovládnou evropská hřiště

Produkty značky Kipsta nejsou na evropských hřištích žádnou novinkou. Například již na loňském Mistrovství Evropy hráli hráči s míči právě z dílny Decathlonu.

A na nejvýznamnějších evropských fotbalových stadionech se budou objevovat i nadále. Značka již dříve oznámila, že její míče budou oficiálními hracími míči ve všech zápasech Evropské i Konferenční ligy UEFA v aktuální sezoně 2024/2025. Spolupráce je navíc navržena až do roku 2027.

© Decathlon

Míč byl vybrán z více než 60 různých prototypů, a prošel dlouhým vývojem i náročným testováním včetně zkoušení napříč amatérskými i profesionálními francouzskými kluby.

Kipsta mimo prohlubování spolupráce s UEFOU plánuje také expanzi do dalších lig v Evropě, Asii, nebo Jižní Americe. Již nyní dodává míče do první i druhé francouzské fotbalové ligy.

Decathlon proráží i v českém fotbalu

Decathlon je vidět i na české fotbalové scéně. Navázal partnerství s Milanem Petrželou, který se stal ambasadorem značky Kipsta. Od značky má veškeré tréninkové vybavení a do zápasů nastupuje s jejími kopačkami CLR Elite Jaguar Boost.

Petržela, který je držitelem rekordu v počtu odehraných zápasů v nejvyšší české lize, bude s Decathlonem spolupracovat také v podpoře a inspiraci mladých hráčů i hráček napříč republikou a zapojovat se do dalších akcí.

„Spolupráce s takovým hráčem, jako je právě Milan Petržela, je pro nás velkou radostí a moc se těšíme na všechny góly, které v Kipsta kopačkách vstřelí. Zároveň ale chceme české fotbalové prostředí a sport obecně podporovat i dalšími způsoby a hlavně na všech úrovních. I proto jsme na nadcházející čtyři roky uzavřeli partnerství s klubem FK Arsenal Česká Lípa, kde postupně našimi produkty vybavíme celý oddíl,“ komentuje Petr Salaj, „country sport leader“ značky Kipsta pro Decathlon ČR.

Cílem Decathlonu je nabídnout co nejkvalitnější a cenově dostupný sortiment, který pokrývá potřeby všech hráčů, od rekreačních, až po profesionály. Chce být nablízku ale také všem fotbalovým fanouškům. Proto v rámci partnerství s UEFA nadále plánuje organizovat fanzóny před vybranými zápasy a pokračovat v soutěžích o lístky na domácí zápasy českých klubů v Evropské a Konferenční lize.

„Do budoucna plánujeme partnerství také s profesionálním českým fotbalovým klubem, který bude hrát v dresech Kipsty, i dalšími ambasadory. Připravujeme zároveň první oficiální fanshop jednoho z tuzemských prvoligových klubů, který budou moci fanoušci navštívit v jedné z našich prodejen,“ nastiňuje plány Petr Salaj.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard