Reklama

AG Foods mění logo se studiem Dynamo Design

Společnost AG Foods slaví 35 let na trhu novou vizuální identitou i směrem značky. Lépe odráží její hodnoty, poslání a rodinný charakter.

Nové logo společnosti AG Foods svou barevností a výraznými literami ag navazuje na původní symbol, přesto podle firmy přináší svěží emocionální náboj. Je hravé, radostné a přátelské, což má vystihovat lidskou stránku značky.

Zároveň propojuje všechny oblasti činnosti společnosti – od veřejného stravování přes vending, HoReCa a retail až po korporátní užití či balení produktů.

Reklama

Grafický design loga vytvořený ve spolupráci se studiem Dynamo Design staví na dominantní dvojici originálních liter ag, vytvořených pomocí zrcadlové symetrie jednoho znaku. Na zaoblené tvary těchto liter navazuje typografie slova foods a charakteristická „bublina či plod“, která logo uzavírá.

„Život AG Foods se začal psát v dubnu 1990. V posledních letech jsme přemýšleli, jak posunout naši značku, aby lépe odrážela naše hodnoty inovativní a rodinné firmy. Spojili jsme se s Dynamo Design, abychom společně prošli procesem kompletní změny značky a její komunikace,“ říká Jiří Jízdný mladší, marketingový ředitel společnosti AG Foods.

„S výsledkem jsme velmi spokojeni a věříme, že nová vizuální identita dokonale zapadá do naší filozofie být stabilním a rodinným partnerem pro naše zaměstnance i zákazníky,“ dodává.

Logo obsahuje detaily, které mají podvědomě připomínat oči, ústa, úsměv či „mlsné jazýčky“, čímž evokuje smyslové vjemy (chuť, čich, zrak). Tyto prvky podporují asociaci s archetypem kouzelníka – schopností společnosti „vykouzlit“ řešení na míru pro každý stravovací koncept a nabídnout vše, na co mají zákazníci chuť.

Společnost přichází i s novým sloganem: „Na co máte chuť“, který v angličtině zní „What you fancy“. Jednoduchý dotaz podle firmy vystihuje nejen širokou nabídku produktů, ale také její orientaci na řešení potřeb klientů a ulehčení cesty za dobrým jídlem a spokojeným zákazníkem.

Značka stojí na myšlence „Mistrovství ve všem, co děláme“, což znamená neustálou práci na zlepšování, ať už jde o kvalitu výrobků, servis nebo celé stravovací koncepty.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka