Reklama
Megaboard

Délka zdravého života se zkracuje. Nový projekt OlaOla chce změnit Česko k lepšímu

Češi se dožívají vyššího věku, ale jejich zdraví často zaostává. Nový projekt OlaOla, za nímž stojí Martin a Lucie Bernátkovi, zakladatelé Ovečkárny, chce tento problém změnit.

„V OlaOla jsme zhmotnili myšlenku, že život ve zdraví a z něj vyplývající dlouhověkost by měly být dosažitelné pro každého z nás. V OlaOla nevzniká jen e-shop. Stavíme dlouhodobý projekt a na něj navázanou komunitu, která má podporovat Čechy v prvních krocích a následné cestě dlouhověkým – tedy kvalitním a naplněným životem,“ říká Martin Bernátek, zakladatel OlaOla.

Značka přichází na trh s portfoliem více než 300 produktů zaměřených na nejčastější problémy české populace: zažívání, nespavost, oslabenou imunitu a nedostatek energie. Vývoj probíhá ve spolupráci s českými výrobci a přípravky staví na tradičních přírodních látkách.

„Našim zákazníkem není nutně člověk s chytrými hodinkami, který má dietu na míru. Chtěli jsme vytvořit bezpečné místo pro běžného Čecha. To znamená zákazníka, který přes práci a péči o rodinu někdy zapomíná pečovat o sebe. Občas ho dožene stres nebo špatná strava a často mu chybí energie a kvalitní spánek,“ zmiňuje Bernátek.

Jak bude značka launchována?

„Na začátku budeme mít komunikaci rozdělenou do tří linek – čisté akvizice, kam nasadíme celou řadu klasických formátů, od PPC po nativní reklamu. Dále brandové komunikace, kde chceme srozumitelně předat, proč tohle všechno děláme. Téma dlouhověkosti je na jednu stranu banální, ale přesto se ve veřejné diskuzi přetáčí do úplných extrémů. Já to chci říkat jednoduše – jsme tu od toho, abychom vybudovali dlouhověké Česko. A třetí linka je PR launch, kdy chceme zasáhnout co nejširší publikum,“ popisuje strategii Bernátek.

Projekt zrozený na Moravě

„S trochou nadsázky říkám, že jsem chtěl, aby byl projekt čistokrevně narozen na Zlínsku anebo alespoň na Moravě. Interní tým jsem postavil ze Zlíňáků a dal šanci i mladým z UTB a gymnázií. U nás interních bez nadsázky říkám, že každý nosí v hlavě ‚malou agenturu‘ – jsme multifunkční, s rozhledem a nebojíme se,“ zmiňuje Bernátek.

Značku vytvořilo studio Creepy, strategii a výkon řídí uLab, a PR komunikaci zajišťuje FYI Prague. „Zadání bylo jednoduché: přenést zkušenosti z minulého projektu do nového, využít nejlepší ověřené lidi a vytvořit ukázkový e-commerce projekt pro rok 2025,“ doplňuje Bernátek.

OlaOla: Prototyp e-commerce roku 2025

Podle Martina Bernátka je OlaOla prototypem budoucích e-commerce projektů. „Od začátku budujeme projekt s obrovskou škálou. Chci zároveň, aby byl flexibilní, neměl zbytečné investiční a mandatorní výdaje. Ty mají růst jen s jeho úspěšností. Troufám si říct, že jsme nyní výrazně dál, než svého času byla například Ovečkárna,“ dodává Bernátek.

Na budoucnosti projektu se výrazně podílejí také mladé generace. „Klíčovou roli sehrají mladí lidé, proto velkou část duše OlaOla utvářejí studenti z Univerzity Tomáše Bati, které jsem přizval do týmu. E-commerce už dnes není možné dělat podle šablony. Do projektů se musí vrátit srdcaři, kteří přinesou nasazení i intuici,“ uzavírá Bernátek.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále