Reklama
Megaboard

Technologie a udržitelnost: klíčové trendy v PR v roce 2024

České PR zažívá dynamické změny. Růst příjmů, nové technologie a důraz na udržitelnost formují strategii agentur. Jak se mění role PR v digitální éře?

Český trh public relations zaznamenává proměny, které redefinují tradiční přístupy.

„Technologická transformace a důraz na ESG jsou nyní klíčové,“ říká Radek Maršík z APRA.

S rostoucím vlivem umělé inteligence a potřebou řešit dezinformace se mění i očekávání klientů.

Firmy stále více vnímají hodnotu udržitelných strategií.

„Odpovědný přístup je vstupenkou k přízni nových cílových skupin,“ dodává Marek Pražák ze Svengali Communication.

Zároveň však narůstá fragmentace komunikačních kanálů a krize důvěryhodnosti.

Jaké trendy formují český PR trh v roce 2024? Jaké výzvy přináší technologické inovace do světa public relations?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále