Reklama
Megaboard

Sara Martins de Oliveira, Vodafone: můžeme vyvážet české nápady do světa

Sara Martins de Oliveira, nová ředitelka zákaznické strategie a brandové komunikace Vodafonu, věří, že český trh má co nabídnout.

„Můžeme do světa vyvážet práce produkované v Česku,“ říká s odkazem na úspěchy místního týmu v digitálních inovacích.

Nové vedení slibuje transformaci zákaznické zkušenosti propojením technologií, brandové komunikace a empatického přístupu k zákazníkům.

Sara zdůrazňuje význam jednoduchosti a jasné komunikace: „Nechceme lidi zahltit složitým vysvětlováním.“

Inovace, jako umělá inteligence, a důraz na lidský kontakt jsou základem, jak být zákazníkům blíže.

Jaká budoucnost čeká Vodafone a jaké české projekty mohou zazářit i za hranicemi?

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 51/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále