PFX Group se spojuje s dalším polským studiem, společností Televisor, která vyniká zejména na poli reklamní postprodukce.
Sloučením špičkových znalostí a zkušeností PFX v oblasti vizuálních efektů (VFX), animace, reklamy a postprodukce a reklamní expertízou studia Televisor se stávají významným kreativním uskupením v Evropě i mimo ni.
Spolupracovat bude PFX Group jak s reklamní pobočkou v Praze, tak s varšavským týmem Human/PFX, které koupila v dubnu tohoto roku. Společné zdroje celé skupiny tak zajistí realizaci projektů napříč všemi audiovizuálními kreativními obory.
Odborné schopnosti a zkušenosti společnosti Televisor v oblasti reklamy se spojí s kvalitou vizuálních efektů na poli filmové tvorby společnosti PFX, čímž vznikne kombinace kreativity a technického zpracovaní.
„Toto spojení s PFX je více než jen formální partnerství. Odráží společnou vizi a hodnoty, které otevřou nové možnosti v kreativním průmyslu. Společně můžeme využít potenciál našich týmů a technologií k otevření dalších příležitostí pro klienty po celém světě,“ komentuje spolupráci Renata Kowzan, generální ředitelka společnosti Televisor.
„Partnerství se společností Televisor představuje významný milník v našem růstu. Jejich odborné zkušenosti v oblasti reklamy a jedinečný vizuální styl nám umožní pozvednout nabídku a posílit naši pozici jak v celosvětovém měřítku, tak v Polsku. Společně budeme realizovat projekty v mnohem větším měřítku,“ doplnil Jiří Mika, generální ředitel společnosti PFX.
V letošním roce vstoupila skupina na několik klíčových evropských trhů. V listopadu oznámila spojení s dalšími studii v Rakousku, Itálii a Německu.
Dle tiskové zprávy vytváří s novými partnery vedoucí uskupení s ambicí poskytovat komplexní služby v oblasti kreativní tvorby v globálním měřítku.