Transformace PR klubu na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) přináší nový pohled na roli komunikace ve firmách. Pavel Vlček, předseda ASCOPA, pro MAM zdůrazňuje, že reputace firmy dnes patří mezi klíčové ukazatele úspěchu a musí být součástí strategického vedení.
Přeměna PR klubu na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) přináší novou dynamiku a příležitosti pro český trh. Jak to vidí Pavel Vlček, předseda ASCOPA?
„Když je mezi KPI pro generální ředitele reputace firmy, jsou na ni peníze, čas i prostor,“ říká.
Asociace se chce více zaměřit na strategickou roli komunikace ve firmách a ukázat, jak může podpořit růst byznysu.
Důraz na udržitelnost, změny v přístupu k ESG a nástup umělé inteligence – to jsou klíčové výzvy, kterým se PR a komunikace dnes čelí.
„Komunikace a odpovědnost musí jít ruku v ruce,“ říká Vlček. Jaké jsou konkrétní kroky a jak mohou firmy správně nastavit svůj přístup?
Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.