Reklama
Megaboard

Pavel Vlček, ASCOPA: PR není jen o tiskových zprávách, ale o budování důvěry

Transformace PR klubu na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) přináší nový pohled na roli komunikace ve firmách. Pavel Vlček, předseda ASCOPA, pro MAM zdůrazňuje, že reputace firmy dnes patří mezi klíčové ukazatele úspěchu a musí být součástí strategického vedení.

Přeměna PR klubu na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) přináší novou dynamiku a příležitosti pro český trh. Jak to vidí Pavel Vlček, předseda ASCOPA?

„Když je mezi KPI pro generální ředitele reputace firmy, jsou na ni peníze, čas i prostor,“ říká.

Asociace se chce více zaměřit na strategickou roli komunikace ve firmách a ukázat, jak může podpořit růst byznysu.

Důraz na udržitelnost, změny v přístupu k ESG a nástup umělé inteligence – to jsou klíčové výzvy, kterým se PR a komunikace dnes čelí.

„Komunikace a odpovědnost musí jít ruku v ruce,“ říká Vlček. Jaké jsou konkrétní kroky a jak mohou firmy správně nastavit svůj přístup?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Neziskovky
EBMA
Oliviero Toscani

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále