Reklama
Megaboard

O strategii a sítě značky Gorenje se postará C3 Prague

Slovinská značka Gorenje si jako partnera pro strategii i sociální sítě vybrala kreativní agenturu C3 Prague.

Ondřej Roček, ředitel C3 Prague, o nové výzvě agentury říká: „Z Gorenje chceme udělat hvězdu. Značka má obrovský potenciál, který bychom chtěli vytěžit. Naším cílem je Gorenje zviditelnit, ale především vytvořit lokální kampaně, které budou rezonovat s českými a slovenskými zákazníky a zároveň vycházet z globální strategie. Píšeme pro Gorenje novou kapitolu plnou kreativity a odvahy.“

V roce 2025 značka Gorenje oslaví 75 let existence, což je podle agentury ideální moment pro velký „refresh“. Gorenje chce lidem zjednodušovat život, i proto používá globální claim „Life simplified“. Nová komunikace se proto zaměří na představení domácích spotřebičů a dalšího vybavení, které šetří čas a energii – aby lidé mohli dělat to, co je opravdu baví a naplňuje.

Reklama
Bubnovi

Regina Netolická, marketingová ředitelka Gorenje pro Česko a Slovensko, dodává: „Od C3 Prague očekáváme nápady, které překvapí a zaujmou. Hledáme odvahu a špičkové provedení – přístup, který navazuje na globální positioning značky, ale také přináší svěží, lokální pohled. Věříme, že společně vytvoříme komunikaci, která posílí vztah lidí k naší značce a přitáhne nové zákazníky.“

C3 Prague je mezinárodní kreativní agentura, která tvoří byznysové strategie a zaměřuje se i na budování značky, což doplňuje promyšlenou komunikací. Patří pod mediální skupinu BurdaMedia Extra.

Reklama
Bubnovi
Reklama
Bubnovi
Reklama
Bubnovi
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále