Michal Vodák z Notina: ambasadorské budování brandu je krok správným směrem

Více přemýšlíme nad experimenty, kombinacemi brandových a výkonnostních aktivit, říká marketingový ředitel Notina v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media.

Notino v podpoře svého brandu vsadilo na spolupráci s ambasadorkami. Spolupráce se známými osobnostmi využívá v Česku, Polsku, na Slovensku, v Rumunsku i Itálii.

„Snažíme se právě přes ambasadorky ukázat, že nabízíme lokální perspektivu značky. Také ale ukazujeme, že jsme dost velký a důvěryhodný brand, se kterým chtějí spolupracovat populární známé osobnosti,“ říká Michal Vodák mimo jiné v rozhovoru pro aktuální vydání MAM 50/2024.

S dynamičtějšími kampaněmi se pak pojí i vyšší mediální investice, které pomáhají budovat povědomí, salienci a sílu značky, která pak ovlivňuje výkon „performance“ aktivit.

„Proto i více přemýšlíme nad experimenty, kombinacemi brandových a výkonnostních aktivit, aby dávaly co největší smysl na základě MMM, modelování marketingového mixu,“ doplňuje Vodák.

Řídit marketing evropského prodejce kosmetiky přišel Michal Vodák letos v září. A dojem na něj udělalo, jak Notino hodně stojí na technologiích a funguje vlastně prediktivně.

„Když jsem v září přicházel, už se řešil čtvrtý kvartál. Posilovaly se aktivity a komunikace v jednotlivých zemích, kde to dávalo smysl,“ uvádí v rozhovoru, kde také rozebírá, jaké technologické vychytávky pomáhají usnadnit zákaznickou cestu.

Přibližuje rovněž marketingové plány a strategii po té, co Notino získalo devítimiliardový úvěr na rozvoj, ale také proč se chce značka objevovat na nečekaných místech, jako bylo letošní mistrovství světa v hokeji.

Rozhovor si v plném znění přečtěte zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia