Více přemýšlíme nad experimenty, kombinacemi brandových a výkonnostních aktivit, říká marketingový ředitel Notina v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media.
Notino v podpoře svého brandu vsadilo na spolupráci s ambasadorkami. Spolupráce se známými osobnostmi využívá v Česku, Polsku, na Slovensku, v Rumunsku i Itálii.
„Snažíme se právě přes ambasadorky ukázat, že nabízíme lokální perspektivu značky. Také ale ukazujeme, že jsme dost velký a důvěryhodný brand, se kterým chtějí spolupracovat populární známé osobnosti,“ říká Michal Vodák mimo jiné v rozhovoru pro aktuální vydání MAM 50/2024.
S dynamičtějšími kampaněmi se pak pojí i vyšší mediální investice, které pomáhají budovat povědomí, salienci a sílu značky, která pak ovlivňuje výkon „performance“ aktivit.
„Proto i více přemýšlíme nad experimenty, kombinacemi brandových a výkonnostních aktivit, aby dávaly co největší smysl na základě MMM, modelování marketingového mixu,“ doplňuje Vodák.
Řídit marketing evropského prodejce kosmetiky přišel Michal Vodák letos v září. A dojem na něj udělalo, jak Notino hodně stojí na technologiích a funguje vlastně prediktivně.
„Když jsem v září přicházel, už se řešil čtvrtý kvartál. Posilovaly se aktivity a komunikace v jednotlivých zemích, kde to dávalo smysl,“ uvádí v rozhovoru, kde také rozebírá, jaké technologické vychytávky pomáhají usnadnit zákaznickou cestu.
Přibližuje rovněž marketingové plány a strategii po té, co Notino získalo devítimiliardový úvěr na rozvoj, ale také proč se chce značka objevovat na nečekaných místech, jako bylo letošní mistrovství světa v hokeji.