Reklama
Megaboard

Metronome Prague má novou tvář od DDB Prague

Metronome Prague, čtyřdenní umělecká a hudební událost, představuje novou vizuální identitu z dílny agentury DDB Prague.

„Metronome Prague se během dosavadních sedmi ročníků vyprofiloval v mimořádnou událost v mnoha ohledech překračující hranice hudby. Návštěvníkům cíleně nabízí hloubku a zážitky, které probouzí všechny smysly,“ píše se v tiskové zprávě.

„Tuto misi podtrhuje nová vizuální identita, se kterou Metronome vstupuje do osmého ročníku. Hlavní tři dimenze Metronome, tedy hudbu, umění a technologie, oživuje pomocí 3D světa, tak aby se rozvíjela nejen zvuková, ale také vizuální a hmatová poloha.“

© Metronome Prague

„Práce na nové vizuální identitě vychází z revidované strategie, kterou jsme si ujasnili přímo na letošním festivalu. Je to autentický odraz všeho, co jsme tam prožili a jak si společně s organizátory představujeme jeho budoucí vývoj. Budeme útočit na všechny smysly,“ říká Jan Faflík, „chief executive officer“ DDB Prague, agentury, která novou vizuální identitu pro Metronome Prague vytvořila.

Unikátní designový systém přesně definuje typografii, barvy, 3D tvary či logotyp do všech detailů. Zvolené prvky – 3D tvary, ikony a barvy – umožňují vytvářet unikátní, hluboké vizuální příběhy.

3D přístup nabízí také příležitosti pro kreativní rozšíření, jako jsou AR zážitky nebo aktivace přímo během Metronome, které přenášejí 3D prvky do reálného světa.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále