Metronome Prague, čtyřdenní umělecká a hudební událost, představuje novou vizuální identitu z dílny agentury DDB Prague.
„Metronome Prague se během dosavadních sedmi ročníků vyprofiloval v mimořádnou událost v mnoha ohledech překračující hranice hudby. Návštěvníkům cíleně nabízí hloubku a zážitky, které probouzí všechny smysly,“ píše se v tiskové zprávě.
„Tuto misi podtrhuje nová vizuální identita, se kterou Metronome vstupuje do osmého ročníku. Hlavní tři dimenze Metronome, tedy hudbu, umění a technologie, oživuje pomocí 3D světa, tak aby se rozvíjela nejen zvuková, ale také vizuální a hmatová poloha.“
„Práce na nové vizuální identitě vychází z revidované strategie, kterou jsme si ujasnili přímo na letošním festivalu. Je to autentický odraz všeho, co jsme tam prožili a jak si společně s organizátory představujeme jeho budoucí vývoj. Budeme útočit na všechny smysly,“ říká Jan Faflík, „chief executive officer“ DDB Prague, agentury, která novou vizuální identitu pro Metronome Prague vytvořila.
Unikátní designový systém přesně definuje typografii, barvy, 3D tvary či logotyp do všech detailů. Zvolené prvky – 3D tvary, ikony a barvy – umožňují vytvářet unikátní, hluboké vizuální příběhy.
3D přístup nabízí také příležitosti pro kreativní rozšíření, jako jsou AR zážitky nebo aktivace přímo během Metronome, které přenášejí 3D prvky do reálného světa.