Reklama
Megaboard

Kdo vede a kdo ztrácí? Nový index odhaluje skryté rezervy automobilových značek

Vytvořili index, který má ukázat, jestli firmy využívají potenciál svých brandů. Jak na první report agentury Kaspen/JvM reagují automobilky?

Agentura Kaspen ve spolupráci s Behaviem představila Brand Performance Index, který hodnotí výkon značek v automotive sektoru.

„Index odhalil firmy, které mohou svou práci se značkou posílit, a tím prodávat více,“ říká Tomáš Kopečný, ředitel agentury.

První výsledky přinášejí nejen překvapivé žebříčky, ale i zajímavé postřehy o tom, co automobilkám brání plně využít jejich potenciál. Proč byly některé značky z hodnocení vyjmuty a které faktory hrají klíčovou roli?

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 50/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále