Kaizen Gaming: lídr fotbalových zážitků díky spolupráci s Evropskou ligou i Konferenční ligou UEFA

Společnost Kaizen Gaming přináší jako oficiální sponzor Evropské a Konferenční ligy novou éru evropského fotbalu.

Obě přední evropské soutěže jsou již v plném proudu, viděli jsme mnoho fantastických zápasů. Drama a napětí postupně narůstá, každý zápas ovlivňuje postavení týmů v tabulce. Nový formát „ligové fáze“, který nahradil dosavadní skupinovou fázi, totiž přinesl více zápasů, větší vzrušení a širší možnosti pro týmy z celé Evropy.

Čeští fanoušci mají v této sezoně hned několik důvodů k radosti, protože Viktorka Plzeň, Slavia Praha i Mladá Boleslav bojují o úspěchy v těchto evropských soutěžích.

Do nového dění v evropském fotbalu přináší ještě více vzrušení společnost Kaizen Gaming, která pod značkou Betano uzavřela oficiální sponzorství s Evropskou i Konferenční ligou UEFA.

Tottenham Hotspur vs. AZ Aklmaar – UEFA Europa League 2024/25

Betano: stoupající hvězda globálního fotbalu

Exkluzivní partnerství rozšiřuje již tak rozsáhlý seznam mezinárodních spoluprací Kaizen Gaming, mezi která patří UEFA Euro 2024, CONMEBOL Copa America 2024 a FIFA World Cup 2022 v Kataru.

V klubovém fotbale je značka Betano stejně dobře viditelná – a to nejen jako hlavní sponzor brazilské Série A, známé jako Brasileirão Betano, ale i díky partnerství, které vyústilo v pojmenování Copa Betano do Brasil.

Navíc byla letos oznámena spolupráce s argentinskou fotbalovou asociací, díky které se Betano stalo exkluzivním partnerem Liga Profesional de Fútbol a titulárním sponzorem soutěží Torneo Betano i Copa Betano.

Závazek Kaizen Gaming vůči fotbalu však nekončí u sponzorství soutěží. Před sezonou 2024/25 se Betano stalo hlavním sponzorem na dresu anglické Aston Villy v Premier League. Toto partnerství navazuje na dlouhodobou přítomnost Kaizen Gaming v evropském fotbale, kde se podařilo navázat spolupráci například s „velkou trojkou“ portugalských klubů – Porto FC, SL Benfica a Sporting CP.

Spolupráce s předními fotbalovými kluby a organizacemi zdůrazňuje závazek Kaizen Gaming přinášet fanouškům co nejvíce vzrušující sportovní zážitky. Díky inovativním a bezpečným technologiím v oblasti online sázení i her vytváří Kaizen Gaming nové možnosti, jak si fanoušci mohou užít krásy fotbalu.

Partnerství s Evropskou a Konferenční ligou je dalším krokem potvrzujícím společnou misi.

Od úspěchu k úspěchu

Kaizen Gaming, technologický lídr v oblasti her, pokračuje v dynamickém růstu.
V současnosti působí v 17 zemích na čtyřech kontinentech a míří k dosažení svého cíle působit ve 26 zemích do konce roku 2026.

S více než 2700 zaměstnanci po celém světě si Kaizen Gaming vybudoval pozici přední společnosti v oblasti GameTech – se závazkem nabízet vzrušující zážitky ze sázení prostřednictvím odpovědného přístupu k hraní.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka