Reklama
Megaboard

Čeští marketéři odpovídají, jaký byl rok 2024

Rok 2024 přinesl českým marketérům změny, které ovlivnily nejen jejich práci, ale i celý obor. Jak se vypořádali s nástupem AI, proměnami digitálních platforem a rostoucím tlakem na efektivitu?

Přední odborníci z českého marketingu sdílejí své zkušenosti a výzvy, které přinesl rok plný transformace.

Marketing v roce 2024 se nesl ve znamení změn a transformací. AI mění způsob práce, algoritmy digitálních platforem se dynamicky vyvíjejí a legislativa, zejména ta týkající se mladistvých na sociálních sítích, stanovuje nová pravidla.

„Nacházíme se v období celkem zásadní transformace, kdy se náš obor mění doslova před očima,“ říká Hana Kovářová z Komerční banky.

Rok plný změn potvrzuje i Michal Vodák z Notina, který za zásadní označil zavedení Google Analytics 4. Elektronický obchod čelí tlaku na cenu a přesouvá se blíže k sociálním sítím.

„Kdybych měla hodnotit rok 2024 jedním slovem, byla by to ‚změna‘,“ přidává Lenka Mastešová z Datartu.

Jak si s těmito výzvami marketing poradí?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále