Společnost Sony poprvé zalistovala svá designová sluchátka mimo obchodníky s elektronikou, díky partnerství s Freshlabels chce oslovit unikátní cílovou skupinu.
Společnosti Sony a Freshlabels odstartovaly partnerství, díky kterému si lidé budou moci pořídit designová sluchátka z řad 1000XM5 a LinkBuds v obchodech Freshlabels Flagship Store, Freshlabels Sustainable Store, ale i na webu Freshlabels.cz.
Pro Sony se jedná o první módní butik, kde sluchátka nabízí. Freshlabels také vůbec poprvé zařazuje elektroniku do svého sortimentu.
„Jsme velice rádi, že se Sony může spojit s lokální módní značkou a nabídnout naše oceňovaná sluchátka unikátní skupině zákazníků prostřednictvím stylového ‚concept storu‘, což děláme v Česku vůbec poprvé,“ uvedl Lukáš Bohata, šéf prodeje Sony pro Česko.
„Spojení s Freshlabels nám dává smysl díky silnému důrazu na udržitelnost a kvalitu nabízených značek, design produktů či atraktivnímu prostředí samotných prodejen,“ doplnil.
Společnost Freshlabels, která v prosinci oslaví 18. let fungování na trhu, se od začátku zaměřuje na objevování a kurátorství značek a produktů s důrazem na design, kvalitu a udržitelnost.
„Na partnerství se Sony se těšíme. Díky našemu přístupu objevování unikátních produktů z celého světa spolupracujeme se světoznámými značkami často, toto je ale naše první spolupráce s takovou značkou mimo módní odvětví. Produktové řady 1000xm5 a LinkBuds od Sony nás oslovily svou kvalitou, minimalistickým designem a udržitelností, díky čemuž výborně zapadnou do naší nabídky,“ uvádí Ladislav Žižka, CEO Freshlabels.
Partnerství Sony a Freshlabels se zrodilo díky společné filozofii, která má za cíl zákazníkům nabídnout tu nejlepší kvalitu s důrazem na co nejmenší dopad výrobního procesu na životní prostředí.
„Právě udržitelnost je posledním dílkem do pomyslné skládačky partnerství. V Sony navrhujeme produkty v souladu s iniciativou Road to Zero. Na jejím základě například balíme naše nové produkty do originálního směsného materiálu vyrobeného z rychle rostoucích rostlin a recyklovaného papíru, což nám dovoluje v obalech kompletně eliminovat plasty,“ dodává Daniel Novák, manažer Sony pro brand aktivaci pro Českou republiku a Slovensko.
Představení partnerství proběhlo ve čtvrtek 21. listopadu přímo v prodejně Freshlabels Sustainable store.