Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sony se v partnerství s Freshlabels poprvé vydává se sluchátky do světa módy

Společnost Sony poprvé zalistovala svá designová sluchátka mimo obchodníky s elektronikou, díky partnerství s Freshlabels chce oslovit unikátní cílovou skupinu.

Společnosti Sony a Freshlabels odstartovaly partnerství, díky kterému si lidé budou moci pořídit designová sluchátka z řad 1000XM5 a LinkBuds v obchodech Freshlabels Flagship Store, Freshlabels Sustainable Store, ale i na webu Freshlabels.cz.

Pro Sony se jedná o první módní butik, kde sluchátka nabízí. Freshlabels také vůbec poprvé zařazuje elektroniku do svého sortimentu.

Reklama
Know

„Jsme velice rádi, že se Sony může spojit s lokální módní značkou a nabídnout naše oceňovaná sluchátka unikátní skupině zákazníků prostřednictvím stylového ‚concept storu‘, což děláme v Česku vůbec poprvé,“ uvedl Lukáš Bohata, šéf prodeje Sony pro Česko.

„Spojení s Freshlabels nám dává smysl díky silnému důrazu na udržitelnost a kvalitu nabízených značek, design produktů či atraktivnímu prostředí samotných prodejen,“ doplnil.

Společnost Freshlabels, která v prosinci oslaví 18. let fungování na trhu, se od začátku zaměřuje na objevování a kurátorství značek a produktů s důrazem na design, kvalitu a udržitelnost.

„Na partnerství se Sony se těšíme. Díky našemu přístupu objevování unikátních produktů z celého světa spolupracujeme se světoznámými značkami často, toto je ale naše první spolupráce s takovou značkou mimo módní odvětví. Produktové řady 1000xm5 a LinkBuds od Sony nás oslovily svou kvalitou, minimalistickým designem a udržitelností, díky čemuž výborně zapadnou do naší nabídky,“ uvádí Ladislav Žižka, CEO Freshlabels.

Partnerství Sony a Freshlabels se zrodilo díky společné filozofii, která má za cíl zákazníkům nabídnout tu nejlepší kvalitu s důrazem na co nejmenší dopad výrobního procesu na životní prostředí.

„Právě udržitelnost je posledním dílkem do pomyslné skládačky partnerství. V Sony navrhujeme produkty v souladu s iniciativou Road to Zero. Na jejím základě například balíme naše nové produkty do originálního směsného materiálu vyrobeného z rychle rostoucích rostlin a recyklovaného papíru, což nám dovoluje v obalech kompletně eliminovat plasty,“ dodává Daniel Novák, manažer Sony pro brand aktivaci pro Českou republiku a Slovensko.

Představení partnerství proběhlo ve čtvrtek 21. listopadu přímo v prodejně Freshlabels Sustainable store.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)