Rouvy jede. Nově navázalo partnerství s týmem šampiona Tour de France

Výrobce aplikace pro indoor cyklistiku Rouvy uzavřel exkluzivní partnerství, které může výrazně zlepšit globální povědomí o této české značce. Nově budou jeho služeb využívat jezdci přední cyklistické stáje Team Visma | Lease a Bike, včetně dvojnásobného vítěze Tour de France Jonase Vingegaarda.

Už před letošní sezonou se Rouvy spojilo s jinou špičkovou „worldtourovou“ stájí Lidl-Trek. „Dává nám to řadu možností pro tvorbu obsahu po celý rok. Je to další příležitost, jak značku pozvednout mezi velké cyklistické brandy,“ uvedla v rozhovoru pro MAM 31/2024 Petra Hájková, ředitelka brandu a komunikace Rouvy.

Teď český startup oznámil novou spolupráci, a to s nizozemským Team Visma | Lease a Bike. Barvy stáje, která letos vyhrála 18 závodů nejvyšší úrovně World Tour (víc jich získal jen UAE Team Emirates), vedle Vingegaarda obléká i další fenomenální cyklista Wout van Aert nebo legenda ženské cyklistiky Marianne Vos. „Je to pro nás nová vzrušující kapitola, ve které spojíme nejlepší světové jezdce s jejich fanoušky. Chceme inspirovat komunitu a zpřístupnit cyklistiku všem bez ohledu na jejich fyzickou zdatnost,“ komentoval nové partnerství CEO Rouvy Petr Samek a dodal: „Rouvy a Team Visma | Lease a Bike mají společné cíle: usilovat o dokonalost, překonávat bariéry a přiblížit svět cyklistiky novému publiku.“

Konkurenční výhodou aplikace Rouvy je její reálnost, kdy přináší skutečné cyklistické trasy (nejen) do obýváků. Proto ji nizozemský tým bude využívat jak pro trénink s realistickým profilem, tak pro přípravu na kritické momenty závodů. „Možnost trénovat na skutečných trasách Rouvy mi umožňuje připravit se na závodní tratě, na které bych se jinak kvůli počasí nebo cestování nedostal. Je to nesmírně důležité pro to, abych byl připraven, ať už jsem kdekoli,“ uvedl v tiskové zprávě Jonas Vingegaard.

Celé partnerství oficiálně zahájí 27. listopadu společná vyjížďka amatérských cyklistů s vybranými jezdci Team Visma | Lease a Bike, která samozřejmě proběhne v aplikaci Rouvy.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024