Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Online komunikaci iniciativy Trénujeme s respektem nově zastřešují agentury JandaSport a ShortPro

Online komunikaci iniciativy Trénujeme s respektem, zaměřené na boj proti násilí a nátlaku na děti ve sportu, nově podpoří agentury JandaSport a ShortPro. Společně budou šířit osvětu mezi rodiči, trenéry a dětmi o tom, jak těmto problémům čelit a pracovat s nimi.

S ponižováním, kritizováním vzhledu, hmotnosti či oblečení se setkala třetina sportujících dětí. 
Díky výzkumu ve spolupráci s firmou Ipsos navíc víme, že každé desáté sportující dítě se setkalo s fyzickým násilím. Nejčastěji se jedná o děti ve věku 11-13 let, tedy o období, kdy jsou děti nejzranitelnější.

Cíl aktivně bojovat s těmito negativními jevy ve sportu si dala nově vzniklá organizace Trénujeme s respektem, za kterou stojí sdružení sportovců, lékařů, psychologů, trenérů a rodičů. Důraz klade zejména na ochranu dětí a mladistvých a vytváření prostředí, kde jsou na prvním místě respekt a bezpečí.

Reklama
ČEZ

První z aktivit, kterou iniciativa aktivně začala komunikovat, je stipendijní program pro vybrané trenéry, psychology či fyzioterapeuty. Aktuálně mají čtyři vybraní Češi možnost absolvovat osmiměsíční program pod Mezinárodním olympijským výborem, který je naučí rozpoznat rizikové jevy v jejich sportovním prostředí a jak s nimi dále pracovat, nejlépe je vymýtit. Stipendia pro všechny čtyři Čechy uhradila Nadace PPF.

Jelikož jsou tato témata velmi citlivá a komplexní, je potřeba zvolit vhodnou strategii jejich komunikace v online prostředí vůči jednotlivým cílovým skupinám. Proto se Markéta Pluhařová, zakladatelka Trénujeme s respektem, obrátila na agentury JandaSport a ShortPro. Obě agentury spadají pod řízení Group CEO Víta Jandy, taktéž bývalého florbalového reprezentanta. V agenturách těží ze znalosti jak sportovního prostředí a sportovního marketingu, tak produkce videí a komunikace na mladou generaci.

V obou agenturách se snažíme věnovat projektům, které mají společenský dopad. Spolupráce s Trénujeme s respektem nám dává možnost kombinovat know-how z obou světů, ve kterých aktivně působíme – sport a komunikace s mladými. Věřím, že díky našemu širokému záběru a zkušenostem z online světa dokážeme myšlenku Trénujeme s respektem dostat k široké veřejnosti a zapojit se tak do boje proti zmíněným negativním jevům ve sportu,“ říká Vít Janda.

„Jedině v prostředí, které je bezpečné, inkluzivní a respektující, mohou děti a teenageři naplno a zdravě rozvíjet svůj sportovní potenciál, sociální dovednosti, posilovat jejich psychickou odolnost a zdravé sebevědomí. Aktivně nastavujeme nové standardy prevence a ochrany sportujících dětí a mládeže, aby takové prostředí skutečně mohlo vzniknout,“ popisuje zakladatelka iniciativy Markéta Pluhařová.

„Cílíme na přímou komunikaci se sportovci, rodiči a trenéry. Věříme, že společně s JandaSport a ShortPro se nám podaří správně vysvětlit naše hodnoty, tak aby děti a mládež jednou sami za sebe, hrdě hlásily, že trénují s respektem,“ dodává Pluhařová.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)