Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

OMV se už převléká do nové identity. Jak se promění jeho čerpací stanice?

© OMV

Společnost OMV otevřela první čerpací stanici, která v Česku prošla celkovým rebrandingem. Čerpací stanice na pražském Kačerově se tak stala vlajkovou lodí dosud největší transformace OMV symbolizující závazek společnosti poskytovat vysoce kvalitní a pohodlná řešení v oblasti mobility dnes i v budoucnu. 

„Nová identita dokonale odráží naše strategické cíle a transformaci, kterou OMV aktuálně prochází. Jsme hrdí, že můžeme představit značku, která zdůrazňuje náš pokrok. Heslo „Forward for Good“ vystihuje náš závazek vůči zákazníkům i společnosti,“ říká Daniel Vasilache, generální ředitel OMV Česká republika. 

Změna bude viditelná na všech kontaktních místech OMV, tedy přibližně 1000 čerpacích stanic v sedmi zemích, které denně obslouží více než 650 000 zákazníků, včetně 140 čerpacích stanic v České republice, na které ročně zavítá 30 milionů zákazníků. 

Reklama
Know

Společnost OMV chce i nadále zjednodušovat a zkvalitňovat služby v oblasti mobility v Česku, s ohledem na vývoj potřeb a očekávání zákazníků, a to prostřednictvím nabídky řady inovativních a digitálních řešení. Kromě obvyklých služeb tak čerpací stanice OMV nabízejí ultra rychlé a spolehlivé nabíjení elektromobilů. Tento model předjímá a naplňuje preference a potřeby zákazníků, čímž mění klasický pohled na to, čím čerpací stanice může být. 

Na český trh vstoupila společnost OMV již v roce 1991. Letos v červnu došlo k obměně její vizuální identity z roku 1995 spolu s celkovou strategií značky a brandingem.

Zákazníci se mohou těšit také na novinky v menu kaváren VIVA. Nová brazilská káva s označením „direct trade“ pochází přímo od farmářů, konkrétně od brazilské rodinné farmy Familia Peixioto z regionu Minas Gerais. Menu doplní také plněné croissanty a specialita rakouské kuchyně té nejvyšší kvality – sendvič Leberkäse, který je před servírováním čerstvě rozpékaný v pecích.  

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)