Snažíme se být lokálně relevantní, říká Pavla Císařová z Mastercard před spuštěním velké kampaně

Mastercard spustil v Česku nástroj pro malé podnikatele oceněný v Cannes. Jeho start u nás doprovodí velkou kampaní, slibuje Pavla Císařová, ředitelka marketingu a komunikace Mastercard pro ČR a SR v rozhovoru pro MAM 36/2024.

Mastercard nedávno spustil v Česku nástroj „Kde začít podnikat“, který pomáhá malým podnikatelům zvolit vhodnou lokalitu pro jejich podnikání. Projekt, který už funguje v Polsku a na festivalu kreativity Cannes Lions dokonce získal Grand Prix, je založen na lokalizovaných datech a bude v Česku i na Slovensku podpořen rozsáhlou mediální kampaní.

„Naším hlavním cílem je ukázat, že data, kterými disponujeme, mohou skutečně pomáhat, a že Mastercard dokáže přijít s řešeními, která rozvíjejí český a slovenský trh,“ říká Pavla Císařová.

Zmíněná kampaň v Česku začne v polovině září a bude zahrnovat televizní spoty a online komunikaci. Jejím cílem je, aby co nejvíce podnikatelů využilo nástroj, který pracuje s anonymizovanými daty Mastercard a dalšími zdroji, například z oblasti dopravy a realit.

Mastercard se snaží být lokálně relevantní, což demonstruje jak lokalizací kampaně na různé regiony, tak spoluprací se skutečnými mikropodnikateli. Kampaň bude trvat do konce roku a jejím hlavním cílem je podpořit malé podniky a rozvíjet český a slovenský trh.

Kde se nápad na vznik tohoto digitálního nástroje vzal? S kterými datovými vstupy pracuje? Hrají ve spotech skuteční podnikatelé? A jaké si s kampaní nastavili v Mastercard cíle? To vše a mnohem víc se dozvíte pouze v posledním vydání MAM. Čtěte zde.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345