Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketingové investice čeká růst

Jedná se o rozpočtech na příští rok, šéfové marketingu jsou optimisté. S čím se musejí srovnávat a jaké vyhlížejí příležitosti, rozebírá téma aktuálního vydání Marketing & Media.

Právě teď je chvíle, kdy se jedná o marketingových rozpočtech na příští rok. Marketing & Media proto oslovil společnosti z řad největších zadavatelů, aby zmapoval situaci.

Z odpovědí zaznívá optimismus. „Rozpočet jsme letos navýšili, a dále tak podpořili rostoucí tržby našich značek, i na příští rok plánujeme růst značek a odpovídající navýšení rozpočtu,“ shrnul například stručně a výstižně odpovědi na šest anketních otázek Pavel Vojta, manažer marketingu skupiny Storck pro Česko a Slovensko.

Reklama
ČEZ

„Schvalování rozpočtů u nás stále probíhá, nicméně pro marketingové investice se zatím vyvíjí pozitivně,“ říká také Tereza Dušková, marketingová ředitelka lékárenského řetězce Dr.Max, a dodává: „Určitě se budeme pohybovat na podobné, ne-li vyšší úrovni investic jako tento rok.“

Co říkají další zadavatelé? Díky čemu se jim ve vyjednávání o rozpočtech daří? Na co se zaměří a co chystají na vánoční sezonu a příští rok? Více si v kompletním znění přečtěte zde.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)