Jedná se o rozpočtech na příští rok, šéfové marketingu jsou optimisté. S čím se musejí srovnávat a jaké vyhlížejí příležitosti, rozebírá téma aktuálního vydání Marketing & Media.
Právě teď je chvíle, kdy se jedná o marketingových rozpočtech na příští rok. Marketing & Media proto oslovil společnosti z řad největších zadavatelů, aby zmapoval situaci.
Z odpovědí zaznívá optimismus. „Rozpočet jsme letos navýšili, a dále tak podpořili rostoucí tržby našich značek, i na příští rok plánujeme růst značek a odpovídající navýšení rozpočtu,“ shrnul například stručně a výstižně odpovědi na šest anketních otázek Pavel Vojta, manažer marketingu skupiny Storck pro Česko a Slovensko.
„Schvalování rozpočtů u nás stále probíhá, nicméně pro marketingové investice se zatím vyvíjí pozitivně,“ říká také Tereza Dušková, marketingová ředitelka lékárenského řetězce Dr.Max, a dodává: „Určitě se budeme pohybovat na podobné, ne-li vyšší úrovni investic jako tento rok.“
Co říkají další zadavatelé? Díky čemu se jim ve vyjednávání o rozpočtech daří? Na co se zaměří a co chystají na vánoční sezonu a příští rok? Více si v kompletním znění přečtěte zde.