Marketingové investice čeká růst

Jedná se o rozpočtech na příští rok, šéfové marketingu jsou optimisté. S čím se musejí srovnávat a jaké vyhlížejí příležitosti, rozebírá téma aktuálního vydání Marketing & Media.

Právě teď je chvíle, kdy se jedná o marketingových rozpočtech na příští rok. Marketing & Media proto oslovil společnosti z řad největších zadavatelů, aby zmapoval situaci.

Z odpovědí zaznívá optimismus. „Rozpočet jsme letos navýšili, a dále tak podpořili rostoucí tržby našich značek, i na příští rok plánujeme růst značek a odpovídající navýšení rozpočtu,“ shrnul například stručně a výstižně odpovědi na šest anketních otázek Pavel Vojta, manažer marketingu skupiny Storck pro Česko a Slovensko.

„Schvalování rozpočtů u nás stále probíhá, nicméně pro marketingové investice se zatím vyvíjí pozitivně,“ říká také Tereza Dušková, marketingová ředitelka lékárenského řetězce Dr.Max, a dodává: „Určitě se budeme pohybovat na podobné, ne-li vyšší úrovni investic jako tento rok.“

Co říkají další zadavatelé? Díky čemu se jim ve vyjednávání o rozpočtech daří? Na co se zaměří a co chystají na vánoční sezonu a příští rok? Více si v kompletním znění přečtěte zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk