Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Klinika Esthé představila novou vizuální identitu od agentury MadLove

Klinika Esthé změnila logo i webové stránky. Nový design se odrazil také v interiéru kliniky. Nová vizuální identita je dílem agentury MadLove.

Klinika Esthé nedávno oslavila své 25. výročí a k této příležitosti si nadělila i rozsáhlou proměnu. Její součástí je nejen rekonstrukce prostor kliniky v historickém paláci v centru Prahy, ale hlavně nová vizuální identita. „Kliniku jsme během dvou měsíců zrekonstruovali a upravili tak, aby byla pro naše klienty příjemnější a aby odpovídala moderním standardům, které od špičkového lékařského pracoviště očekávají,“ říká Doc. MUDr. Ondřej Měšťák, Ph.D., který nově stojí v čele kliniky. „Cítili jsme ale, že to není všechno. Že si klinika, naši zaměstnanci i klienti zaslouží více a rozhodli jsme se pro celkovou změnu naší vizuální identity,“ dodává.

Výběr partnera brala klinika velmi vážně a nakonec se rozhodla pro agenturu MadLove. „Hledali jsme někoho, kdo naší vizi porozumí a bude jí umět přenést do reálného světa. A přesně to jsme našli u MadLove,“ říká Ondřej Měšťák. Nová vizuální identita kliniku nejen omladila a zasadila její vzhled do stylu současného designu, ale podařilo se její aspekty začlenit také přímo do interiéru kliniky a celý prostor pro klienty a zaměstnance zpříjemnit. Klinika si zvolila také nový slogan „Všechny barvy krásy“, který přesně odráží její filosofii. „Nejsme továrna na předělané lidi, pomáháme jim cítit se dobře a šťastně ve svém vlastním těle a to jakýmkoliv způsobem. Nemusí jít vždy nutně rovnou o operaci, často k tomu stačí pouhá konzultace. To je myslím na klinice Esthé specifické, to nás definuje od počátku a bude tomu tak i do budoucna,“ vysvětluje Ondřej Měšťák.

Reklama
ČEZ

Agentura MadLove, která měla novou vizuální identitu na starosti, pracovala s cílem vystihnout ve své práci specifika kliniky. „Vnímali jsme profesionalitu týmu kliniky, která je unikátní a přesahuje i hranice České republiky, navrhli něžnou proměnu s cílem dosáhnout světového formátu kliniky, a tu zasadili do nové vizuální identity. Tomu jsme přizpůsobili celý přístup i kvalitu produkce. Cílem bylo do tohoto segmentu vnést jiný, odlišný přístup, pozitivitu, radost a spokojenost se sebou samotným, aby se takto klientky a klienti kliniky sami vnímali, protože to je také filozofie samotné kliniky. Zvolili jsme měkké barevné přechody, jemnost a hravost tvarů, které vycházejí z partií lidského těla a podtrhují pozitivitu lidského seběvedomí. Tenké, elegantní písmo a linie umocňují estetický dojem. Design je doplněný o produkci, ve které hrají hlavní roli klientky Esthé a jsou tak její tváří. Fotografie a videa zachycují sebevědomí, přirozenost, jemnost a emoce, které dotvářejí pozitivní pocit ze změny,“ říká agentura MadLove. Všechny tyto prvky, které symbolizují příběh kliniky, jsou zakomponované také do nových webových stránek. „S výsledkem jsme moc spokojeni. Nová identita je pro nás opravdu super důležitá. Pracujeme v oblasti estetiky a krásy a chceme tak dělat hezké věci,“ vysvětluje Ondřej Měšťák.

Pro tento rok klinika připravuje další rozšíření týmu. Součástí aktivit kliniky je také rozsáhlá filantropická činnost, která zahrnuje podporu charitativních organizací a spolupráci s pacientkami, které po prodělaném onkologickém onemocnění potřebují rekonstrukci prsu. Klinika také úzce spolupracuje s klinikou plastické chirurgie 1. LF UK a fakultní nemocnice Bulovka, kde prakticky celý tým kliniky působí a provádí zákroky rekonstrukční chirurgie.

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-52-53_2024

MAM Exkluzivně v časopise

David Pastrňák - zlatý gól v Praze 2024
Public Relations
Tištěné Lidovky

MAM Téma čísla

Téma Ročenky 2024
letaky
Návrh bez názvu-127
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Zdravko Krstanov
SedímvKlidu
citek_IKEA
Návrh bez názvu-130
Zdravko Krstanov
SedímvKlidu
citek_IKEA