Značka Vinea z portfolia společnosti Kofola revitalizuje své obaly. Starý design od konce loňského roku postupně střídá nová, moderní tvář brandu, která však plně respektuje její historickou tradici. V následujících měsících projde celé produktové portfolio postupnou přeměnou.
„Cílem bylo vytvořit design, který bude rezonovat se stálými zákazníky, ale zároveň dokáže přilákat mladší generaci. Nový design jsme aplikovali na všechny formáty značky Vinea, tedy na plechovky, PET i skleněné láhve. Stále však zachováváme ikonický tvar i barvu láhví, které jsou pro Vineu typické, proměna se dotkne pouze etiket a plechovek. Naše snaha byla zaměřena na vytvoření harmonického spojení tradice a inovace, čímž jsme chtěli udržet kontinuitu značky a také ji posunout do nového, dynamického prostředí současného trhu,“ vysvětluje manažerka značky Olga Kubíková.
Tento krok byl nezbytný, aby vzhled produktů korespondoval s měnícími se potřebami zákazníků, posiloval identitu značky a zároveň přispíval k efektivitě na prodejních plochách. Dalším požadavkem bylo, aby produkty reflektovaly aktuální trendy v designu. O výsledný redesign se postarala agentura Oh my dot. „Naším úkolem bylo zachovat charakteristický vizuální jazyk značky, ten však prošel výraznou očistou. Vsadili jsme na dominantní logo přesahující formát, které okamžitě upoutá pozornost, a výraznou barevnost vycházející ze složení nápoje. Doplňuje jej kontrastní černý pás zdůrazňující hlavní produktový benefit, kterým je vysoký podíl hroznové šťávy,“ říká Juraj Dvorecký, kreativní ředitel Oh my dot.
Nejvýraznější změna se dotkne plechovek Vinea. Kombinují matnou a lesklou část potisku, která propůjčuje produktům moderní vzhled a zároveň zajišťuje vizibilitu a odlišitelnost od konkurence. „Popularita ‘on the go’ formátu neustále roste a i my chceme tuto kategorii posilovat atraktivním designem, případně i dalšími příchutěmi. Součástí inovací je také přejmenování Viney Frizzante na Vineu Nealko Střik. Nový název ze světa vinic je pro nás více spojený se svěžestí a lehkostí léta. Myslíme, že vyvolává jasné očekávání, kterému naši zákazníci lépe porozumí,“ doplňuje Kubíková.