K-Wave Zero Sugar – první edice Coca-Cola Creations roku 2024, která se také poprvé objeví v Česku, oslovuje fanoušky K-Popu. Zapojují se umělci J.Y. Park, Stray Kids, ITZY a NMIXX.
Fanoušky K-Popu chce oslovit první edice Coca-Cola Creations roku 2024 – Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. Propojí je také v digitálním i reálném světě s populárními skupinami Stray Kids, ITZY, NMIXX či se zakladatelem JYP Entertainment J. Y. Parkem. vydali ultimátní hymnu K-Popu „Like Magic“. Přes QR kód na nápojích Coca-Cola K-Wave Zero Sugar získají fanoušci online přístup na velkolepý koncert K-Wave, který proběhne v červnu v jihokorejském Soulu a vystoupí na něm zmiňovaní umělci.
„Jsme nadšeni, že můžeme na českém a slovenském trhu vůbec poprvé představit limitovanou edici Coca-Cola Creations. První letošní příchutí je Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, která je inspirovaná uměním K-Popu. S jejím uvedením Coca-Cola přináší nejen novou příchuť, ale také nabídne nevšední prožitek ‚K-Wave Experience‘,“ říká Mária Drotárová, senior brand manažerka Coca-Cola pro ČR a SR, a dodává: „Prostřednictvím tohoto jedinečného digitálního zážitku si budou moci fanoušci personalizovat píseň „Like Magic“, nahrát do ní svůj hlas nebo svého avatara a následně vše sdílet na svých sociálních sítích. Do kampaně se zapojí i vybraní lokální influenceři, například Pam Rabbit nebo Adam Pavlovčin.“
V rámci uvedení na trh v České a Slovenské republice bude limitovaná edice Coca-Cola Creation K-Wave podpořena digitální kampaní, komunikací na sociálních sítích a spoluprací s místními influencery, podporou v místě prodeje a PR kampaní. Coca-Cola se také rozhodla při této příležitosti navázat partnerství s Czech Korean Production a podpořit letošní taneční soutěž, která proběhne v březnu. Globální kampaň byla vytvořena agenturami Forpeople, Virtue, WPP Open X/Ogilvy PR a EssenceMediaCom.