V novém vydání MAM 4/24 si můžete přečíst rozhovor s Adamem Durčákem, zakladatelem a jednatelem e-shopu Růžový slon. Řeč byla o plánované expanzi na nové trhy a také o překonávání překážek v obchodních centrech i v marketingu.
V letošním roce má Růžový slon v plánu otevřít v České republice deset nových prodejen, už chystá pobočky v Retail Parku Štěrboholy a v centru Quadrio. Stejně tak plánuje otevření e-shopů v deseti nových zemích v rámci expanze na další trhy.
Na jaké problémy prodejce erotických pomůcek naráží? „Nikdy nevíme, kdy se někomu nebude něco líbit. Chceme téma erotiky a sexuálního zdraví ještě více otevírat veřejnosti. Ať je to komunikací nebo prodejnami. I první obchod v Praze jsme od začátku koncipovali, aby v něm nebylo tolik zábran. Z průzkumů a testování nám vycházelo, že je to zajímavé také pro zákazníky. Jen některá obchodní centra o tom musíme přesvědčovat, protože to mají zažité jinak,“ říká Adam Durčák.
Na které trhy plánuje Růžový slon expandovat? Nebylo by lepší, pokud by byl pouze e-shopem? A jak se například mění skladba zákazníků? Odpovědi na tyto i na další otázky najdete pouze zde, v posledním vydání časopisu Marketing & Media.