Portál „Kam s dětmi“ oslovil v soutěži o dětské hodinky téměř 200 000 rodičů

Hodinářství Koscom, resp. zástupce švýcarské značky Flik Flak (dětská řada populární značky Swatch) spustilo ve spolupráci s volnočasovým portálem Kam s dětmi soutěž, do které se zapojilo 180 školních kolektivů.

Žáci prvních ročníků měli za úkol vytvořit své vysněné hodinky. Cílem kreativní soutěže bylo vrátit oblibu prvních náramkových hodinek tam, kde byla před třiceti lety. Školáci se při tvorbě zároveň učili hodiny počítat, tak jak to mají v osnovách. Ve většině případů šlo o týmovou práci, která zároveň posilovala kolektiv.

Jakmile byla soutěž skrze Kam s dětmi spuštěna, sídlo portálu bylo doslova zavaleno vytvořenými díly. Do tvorby vysněných hodinek se zapojilo 3 500 školáků a osloveno bylo celkem 186 000 rodičů, a to bez výrazné finanční podpory. Do poroty zasedl i audiovizuální umělec Milan Cais.

Vedení značky Flik Flak výsledky soutěže natolik nadchly, že se nyní chystá kampaň rozšířit do dalších evropských zemí. Portál Kam s dětmi pak chce díla dětí brzy vystavit veřejnosti.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia