Společnost Wüstenrot v únoru spustila dvouměsíční kampaň na podporu úvěrů na bydlení. Kampaň, za kterou stojí kreativní agentura Scholz and Friends a mediální agentura OMD, je nasazena do on-line, printu i outdooru.
Společnost Wüstenrot se doposud v marketingové komunikaci zaměřovala na prezentaci značky jako toho, kdo přináší řešení bydlení. V současné kampani s mottem „Je radost plánovat lepší bydlení. O to větší, když si peníze zajistíme předem“ chce vyvracet mýtus, že na nemovitost si můžeme půjčit až ve chvíli, kdy ji kupujeme. „Cílem kampaně je klientům vysvětlit, že mají možnost si nejdříve v klidu vybrat ten nejlepší úvěr dopředu a teprve poté začít hledat vysněné bydlení a mít až dva roky na vyčerpání úvěru,“ vysvětluje šéfka marketingu Wüstenrotu Martina Lambert a dodává: „Produktů, které toto umožňují, je v nabídce Wüstenrotu více. Proto kampaň nepropaguje konkrétní produkt, ale zaměřuje se na vysvětlení výhod a principu úvěru ‚dopředu‘.“

Kampaň tak odkazuje na Hypotéku dopředu a překlenovací úvěr ze stavebního spoření Půjčka ProBydlení, kdy má klient, podle typu zvoleného úvěru, až dva roky na jeho čerpání.
Kreativní ztvárnění kampaně řešila agentura Scholz and Friends. Mediamix pak měla na starost agentura OMD. Kampaň běží v on-line a printu, setkat se s ní lze i v outdooru ve formě bigboardů, billboardů, CLV.