Společnost Ugo, provozující síť freshbarů a salaterií, uvádí nový zákaznický časopis Pod slupkou. Je k dispozici zdarma v Ugo provozovnách v Čechách a na Slovensku. První číslo vychází i ve slovenské verzi Pod šupkou. Celkový náklad je 24 000 kusů.
Časopis připravilo Ugo ve spolupráci s obsahovou agenturou Boomerang Communication. Tištěný magazín bude nabízet informace o odpovědném přístupu k surovinám, jejich zpracování a zdravém životním stylu. Cílovu skupinou jsou jak zákazníci, tak zaměstnanci a obchodní partneři značky. Další číslo čtvrtletníku vyjde v květnu letošního roku.
„Bio potraviny a ekologie dnes rezonují společností, v médiích i na sociálních sítích. Našim zákazníkům nabízíme možnost zastavit se a spolu s osvěžujícím drinkem nebo chutným salátem se dozvědět i něco nového. Zajímavou a zábavnou formou se snažíme dívat se na věci z jiného konce. Pod slupkou najdete víc než jen pár povrchních dojmů,“ říká zakladatel a spolumajitel značky Ugo Marek Farník.
Leitmotivem prvního vydání je téma surovina. Rubrika Rovnováha představuje koncept Zdravého talíře, v rubrice Poctivost hovoří jeden z dodavatelů české mrkve o přechodu z konvenčního zemědělství na bio produkci a rubrika Odpovědnost se věnuje filozofii, kterou se firma chce ubírat, tedy že nejlepší obal je ten, který nevznikne.
Tištěný magazín Pod slupkou připravilo Ugo ve spolupráci s obsahovou agenturou Boomerang Communication. Magazín Pod slupkou / Pod šupkou má být volně k dispozici ve všech Ugo salateriích a freshbarech.