Nová síť reklamních nosičů HLV neboli „holopanelů“, kterou vyvíjí a provozuje česká společnost HoloMotion Media, se rozšiřuje i na slovenský trh.
Partnerskou společností pro slovenský trh je Brand Media a nyní se připravuje instalace prvních dvou panelů v Bratislavě. „Holografickou reklamu považujeme za budoucnost marketingu. A konečně přichází ve standardizovaném formátu i na Slovensko. Klienti už se nás vyptávají, kdy budou moci spustit své kampaně,“ řekl Peter Lamač, CEO společnosti.
„Česká síť se rozšiřuje kontinuálně a stejně tak počítáme se Slovenskem. Zároveň připravujeme vstup na britský trh a ani brexit nám v tom nezabrání,“ dodává Dominik Peršl, zakladatel a ředitel společnosti HoloMotion Media.
Nosiče HLV umožňují prostorovou holografickou reklamu. Jejich síť v Česku zatím pokrývá pražská obchodní centra, aktuálně se připravuje instalace v krajích a na pražském letišti Václava Havla. Na Slovensku se po Bratislavě bude rozšiřovat do Košic, Žiliny a dalších měst. Tvůrci celého konceptu by rádi tento produkt nabídli i k veřejnému užití jako informační panely.