Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Naše stravenka spolupracuje s Benefity a rozšiřuje akceptační síť

Společnost Lidl stravenky zahájila spolupráci s firmou Benefity. Stravenková karta nyní umí sloučit stravenky i cafeterii s benefity.

Naše stravenka přichází díky navázání spolupráce s firmou Benefity s novinkou na stravenkovém trhu –  je nově kartou, která propojuje stravenky i cafeterii s volnočasovými benefity, a která umožňuje využití v akceptační síti čítající více než 24 000 míst. Uživatelé s ní mohou nakupovat jídlo, nápoje nebo se s ní prokázat při čerpání benefitů u lékaře, fitness centru či v divadle.

„Cafeterie vzniká přesně podle potřeb klienta a je do ní možné zahrnout i interní benefity tak, aby zaměstnanci našli vše na jednom místě. Zaměstnavatelé pak mají k dispozici jedno kontaktní místo pro objednávky benefitů i stravenek, což jim umožňuje lepší přehled a šetří jejich čas,“ upřesňuje jednatel společnosti Lidl stravenky Vít Pravda.

Reklama
ČEZ

Zaměstnavatel si přitom může zvolit, zda svým zaměstnancům poskytne obě výhody, tedy benefity i stravenky, nebo zvolí například jen stravenky. Podle představ klienta je pak možné webové stránky cafeterie přizpůsobit i barvami a grafikou.

Koncoví uživatelé, tedy zaměstnanci, budou moci jednotlivé benefity vyhledávat i čerpat ve své cafeterii a uživatelském účtu. „Přímo v něm zjistí zůstatek na kartě a zvolí benefit, o který mají zájem,“ dodává Vít Pravda. Kromě stávajícího uplatnění Naší stravenky v Lidlu, Kauflandu, restauracích a kavárnách nebo při online nákupech s dovozem jídla, jako je například Dáme jídlo, se akceptační síť díky spolupráci s Benefity rozšíří o dalších více než 11 000 míst v kategorii benefity.  

Pro Benefity tato spolupráce představuje další benefit. Našim klientům tak konečně můžeme poskytnout komplexní péči v oblasti nefinančního odměňování a ještě v rámci jedné karty a jednoho uživatelského prostředí,“ hodnotí počátek nové spolupráce statutární ředitel společnosti Benefity Filip Charvát.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)