McDonald’s k zavádění služby McDelivery na český trh zadal pražské agentuře DDB úkol – vytvořit zajímavou kreativu, aby se Česko o novince dozvědělo. Výsledkem je kampaň „Nádobí neřeš.“
Kampaň obsahuje tři vizuály se špinavým nádobím, které je složeno do podoby připomínající nejznámější produkty. Talíře naskládané na sebe vypadají jako BigMac, miska s vidličkami nápadně připomíná hranolky a sklenička se zmačkaným ubrouskem, lžičkou a odšťavňovačem zpodobňuje zmrzlinu McSundae. Kampaň bude k vidění v průběhu února v printu i v outdooru na CLV.
„Náš nápad vychází ze silného insightu: Lidé neradi myjí špinavé nádobí. A právě špinavé nádobí se stalo hlavním prvkem kampaně. Ukázali jsme ikonické produkty McDonald’s v netradiční vizuální podobě,“ říká Gert Laubscher, creative director DDB.