Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

McDonald’s v kampani vzkazuje: Nádobí neřeš

McDonald’s k zavádění služby McDelivery na český trh zadal pražské agentuře DDB úkol – vytvořit zajímavou kreativu, aby se Česko o novince dozvědělo. Výsledkem je kampaň „Nádobí neřeš.“

Kampaň obsahuje tři vizuály se špinavým nádobím, které je složeno do podoby připomínající nejznámější produkty. Talíře naskládané na sebe vypadají jako BigMac, miska s vidličkami nápadně připomíná hranolky a sklenička se zmačkaným ubrouskem, lžičkou a odšťavňovačem zpodobňuje zmrzlinu McSundae. Kampaň bude k vidění v průběhu února v printu i v outdooru na CLV.

„Náš nápad vychází ze silného insightu: Lidé neradi myjí špinavé nádobí. A právě špinavé nádobí se stalo hlavním prvkem kampaně. Ukázali jsme ikonické produkty McDonald’s v netradiční vizuální podobě,“ říká Gert Laubscher, creative director DDB.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)