Krušovice rozvíjí v nové kampani koncept královské volby

Společnost Heineken v digitální kampani od Isobaru na krušovické pivo navazuje na ATL komunikaci „Je to na tobě, tak vybírej královsky“ od DDB Prague.

Reklamní agentura Isobar připravila novou online kampaň pro značku Krušovice. Isobar svou kampaní navázal na ATL komunikaci „Je to na tobě, tak vybírej královsky“ od agentury DDB Prague. Ta je založena na myšlence, že rozhodování je jednoduché a žádná volba není těžká, když má člověk nadhled z trůnu a vybírá královsky.

Spot Krušovice – Chlubit se cizím peřím?

Série čtyř patnáctivteřinových onlinových spotů demonstruje jednoduchost a jednoznačnost královské volby, když má člověk své zásady. Na diváka se prostřednictvím řečnických otázek obrací stejný protagonista, kterého známe z televizního spotu. Ztělesnil ho herec a moderátor Justin Svoboda.

„Jsem nesmírně rád, že se režisérovi povedlo využít hereckých schopností hlavního aktéra, které jsou od hlavního ATL posunuty více do dramatičnosti a pro konkrétní cílové skupiny. Kampaňové výstupy hrají ve vzájemné synergii, čehož budeme chtít využít v rámci programatických scénářů,“ pochvaluje si Senior Brand Manager značky Krušovice Jiří Coufal.

Spot Krušovice – Hodnotit lidi jen podle fotky?

Spoty vznikly v produkci společnosti DOIT.films. Minimalistické a výtvarně pojaté glosy vytvořili režisér Prokop Motl a kameraman Gašper Šnuderl. Spoty se staly základem pro další mediatypy. Objeví se také na sociálních sítích.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)