Společnost Heineken v digitální kampani od Isobaru na krušovické pivo navazuje na ATL komunikaci „Je to na tobě, tak vybírej královsky“ od DDB Prague.
Reklamní agentura Isobar připravila novou online kampaň pro značku Krušovice. Isobar svou kampaní navázal na ATL komunikaci „Je to na tobě, tak vybírej královsky“ od agentury DDB Prague. Ta je založena na myšlence, že rozhodování je jednoduché a žádná volba není těžká, když má člověk nadhled z trůnu a vybírá královsky.
Série čtyř patnáctivteřinových onlinových spotů demonstruje jednoduchost a jednoznačnost královské volby, když má člověk své zásady. Na diváka se prostřednictvím řečnických otázek obrací stejný protagonista, kterého známe z televizního spotu. Ztělesnil ho herec a moderátor Justin Svoboda.
„Jsem nesmírně rád, že se režisérovi povedlo využít hereckých schopností hlavního aktéra, které jsou od hlavního ATL posunuty více do dramatičnosti a pro konkrétní cílové skupiny. Kampaňové výstupy hrají ve vzájemné synergii, čehož budeme chtít využít v rámci programatických scénářů,“ pochvaluje si Senior Brand Manager značky Krušovice Jiří Coufal.
Spoty vznikly v produkci společnosti DOIT.films. Minimalistické a výtvarně pojaté glosy vytvořili režisér Prokop Motl a kameraman Gašper Šnuderl. Spoty se staly základem pro další mediatypy. Objeví se také na sociálních sítích.