Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Knowlimits s Fragile media uzavřeli strategické partnerství

Komunikační skupina Knowlimits Group rozšiřuje své portfolio uzavřením strategického partnerství s digitální agenturou Fragile media. Ta se zaměřuje především na služby digitálního marketingu.

„Díky užší spolupráci obě strany jednoznačně získají větší propojení offline a online médií,“ říká Jan Vidím, CEO Knowlimits Group. „Jsem přesvědčen, že ze strategického partnerství budou těžit obě agentury. Pro Fragile media to znamená rozšíření klientského záběru. Zároveň předpokládáme, že se významně zvýší počet integrovaných kampaní, ve kterých budou zastoupena jak tradiční média, tak i on-line,“ doplňuje informaci o partnerství Daniel Kafka, zakladatel Fragile media.

Jan Vidim, Knowlimits Group a Daniel Kafka, Fragile media
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)