Jan Čenský se v novém komunikačním konceptu Zonky bratří s Mupeťákem

Společnost Zonky spustila v polovině února novou kampaň od agentury GoodieBaddie. Odstartuje tak dlouhodobý komunikační koncept, ve kterém se představí muppet Žirafák, kterého Zonky přezdívá Mupeťák. Ten bude ukazovat reálný dopad benefitů půjčky Zonky. V první kampani se soustředí na rychlost vyřízení půjčky a možnost půjčit si online odkudkoliv. Režie spotů se ujal Martin Barták.

V této kampani cílíme na ženy ve věku 30 – 45 let, které si berou půjčky častěji než muži, ale mají obavu z technologií. Chceme jim ukázat, jak jim výhody vyřízení naší půjčky můžou usnadnit život,“ říká šéf marketingu Zonky Jan Sladovník. „Pro dlouhodobý koncept jsme vytvořili postavu Mupeťáka – z našeho symbolu, žirafy, která je se značkou spojena. Mupeťáka budeme využívat jako spojovací prvek skrz všechny kanály a různé kreativy v televizních spotech tento rok. Jeho využití by mělo podpořit především konzistenci jednotlivých kreativ, a stát se tak zapamatovatelným prvkem naší komunikace,” dodává Sladovník.

https://www.youtube.com/watch?v=m2BLKKdPkfc&feature=emb_logo
Spot „Nejvýhodnější půjčka na Zonky – Snídaně“

Žirafáka ve spotech doplňuje herec Jan Čenský. „Ten bude při startu kampaně takovou třešničkou na dortu. Když jsme vybírali ideálního parťáka, tak jsme hledali někoho důvěryhodného, všeobecně oblíbeného, z koho doslova sálá charisma. Pro tuto roli jsme nemohli vybrat lepšího a většího profesionála, než právě prince z dětských let našich klientů. Spolupráci s ním jsme si na natáčení opravdu užili,” uzavírá Jan Sladovník. 

https://www.youtube.com/watch?v=Wh1OlcEzPiY&feature=emb_logo
Spot „Nejvýhodnější půjčka na Zonky – Banka“
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia