Společnost Zonky spustila v polovině února novou kampaň od agentury GoodieBaddie. Odstartuje tak dlouhodobý komunikační koncept, ve kterém se představí muppet Žirafák, kterého Zonky přezdívá Mupeťák. Ten bude ukazovat reálný dopad benefitů půjčky Zonky. V první kampani se soustředí na rychlost vyřízení půjčky a možnost půjčit si online odkudkoliv. Režie spotů se ujal Martin Barták.
„V této kampani cílíme na ženy ve věku 30 – 45 let, které si berou půjčky častěji než muži, ale mají obavu z technologií. Chceme jim ukázat, jak jim výhody vyřízení naší půjčky můžou usnadnit život,“ říká šéf marketingu Zonky Jan Sladovník. „Pro dlouhodobý koncept jsme vytvořili postavu Mupeťáka – z našeho symbolu, žirafy, která je se značkou spojena. Mupeťáka budeme využívat jako spojovací prvek skrz všechny kanály a různé kreativy v televizních spotech tento rok. Jeho využití by mělo podpořit především konzistenci jednotlivých kreativ, a stát se tak zapamatovatelným prvkem naší komunikace,” dodává Sladovník.
Žirafáka ve spotech doplňuje herec Jan Čenský. „Ten bude při startu kampaně takovou třešničkou na dortu. Když jsme vybírali ideálního parťáka, tak jsme hledali někoho důvěryhodného, všeobecně oblíbeného, z koho doslova sálá charisma. Pro tuto roli jsme nemohli vybrat lepšího a většího profesionála, než právě prince z dětských let našich klientů. Spolupráci s ním jsme si na natáčení opravdu užili,” uzavírá Jan Sladovník.