Poskytovatel zelené mobility FlixBus v nové kampani ukazuje, jak se naše uvažování, postoje i způsob, jakým cestujeme, postupem času mění. Reklamu, ve které si zahráli zaměstnanci společnosti FlixBus bude od 20. února společnost uvádět v kinech CinemaCity. Kampaň je z dílny kreativní agentury: Neverest GmbH & Co. KG.
Jedná se o mezinárodní kampaň s názvem „Svět se mění“ a během ledna a února 2020 má premiéru v devíti jazycích. Reklamním spotem chce FlixBus zdůraznit, jak rychle se svět mění, a tím i způsob, jakým cestujeme. Z čekání ve frontě se přesouváme k nákupu online. Z cestování, které zatěžuje klima, směrem k uhlíkově neutrálnímu. Z toho, že cestování je nesplnitelný sen, na něco, co si může dovolit každý.
FlixBus se začal pokoušet měnit způsob, jakým lidé po Evropě cestují, před sedmi lety, a zaměřuje se na možnosti ekologické a technologicky vyspělé přepravy. „Tyto základní principy jsme chtěli zdůraznit v našem novém televizním spotu,“ říká Theresa Mayerová, Senior Brand Manager ve společnosti FlixBus.
„Neverest vytvořil skvělý koncept, který jsme potom přivedli k životu za pomoci několika mimořádně talentovaných absolventů Bádensko-Württemberské filmové akademie v Německu. Mladí profesionálové dělají FlixBus tím, čím je dnes, a na palubě našich autobusů a vlaků máme spoustu studentů. Příležitost vytvořit nový reklamní spot jsme tedy přirozeně vložili právě do rukou mladých kreativců,“ dodává Mayerová.
V reklamě si zahráli sami zaměstnanci FlixBusu a v herecké roli tak vystupuje například specialista na UI/UX design Alexander Tagiev nebo projektová manažerka Cinthya Rodriguezová.
Mezi 20. únorem a 4. březnem bude 15sekundová verze spotu k vidění v síti kin CinemaCity před zahájením promítání vybraných filmů. FlixBus plánuje reklamu pustit i do televize, konkrétní plán vysílání ještě není známý.
FlixBus vloni na podzim zveřejnil „Onboard video“, které slouží jako instruktáž, jaké služby mohou cestující na palubě zelených autobusů očekávat a jak si cestu užít. Kreativy, produkce a režie se opět chopili studenti Bádensko-Württemberské filmové akademie. Onboard video je cestujícím dostupné na palubním zábavním portálu dopravce, v některých zemích se pouští také přímo na obrazovkách v autobuse.