Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ADison mění strukturu a posiluje svůj tým

Agentura ADison, která se věnuje integrované komunikaci v oblasti PR a digitálních kanálech, zahajuje letošní sezónu se čtyřmi interními týmy rozdělenými dle specializací. Do firmy také přišli noví lidé, mezi nimi Daniela Pokorná jako vedoucí jednoho z týmů nebo dosavadní ekonomická novinářka Monika Lukešová.

„V minulé roce u nás probíhalo několik změn, nabrali jsme řadu nových a zajímavých zkušeností i klientů a získali několik ocenění. Rozvoj agentury nyní promítáme ve vnitřní reorganizaci, abychom se mohli dále rozvíjet, posilovat jednotlivé specializace a reagovat na potřeby klientů i lidí v týmu,“ vysvětluje Tomáš Fridrich, ředitel agentury.  

Agentura je nově rozdělená do čtyř týmů dle specializací: tým pro B2C komunikaci vede Hana Křenková, tým pro lifestyle komunikaci a produktové PR Daniela Pokorná, tým korporátní a B2B komunikace Tomáš Fridrich a digitální a social media tým Jakub Křenek. První tři týmy se soustředí primárně na integrovanou PR komunikaci a media relations dle své specializace. U jednotlivých klientů je doplňuje digitální a social media tým.

Reklama
ČEZ

„V tomto roce zároveň pokládáme základy týmu zaměřeného na kreativu a produkci. Moderní PR nekončí u práce s textem, klíčové je předat sdělení pomocí více formátů. Proto vedle grafičky Patricie Šimončičové a Přemka Adamce, vítěze soutěže mladých kreativců Young Lions budeme doplňovat tým o další specialisty,“ popisuje Jakub Křenek, šéf digitálního týmu, pod nímž funguje i kreativa.

Tým pro komunikaci lifestylových témat a produktového PR nově vede Daniela Pokorná. Do agentury se vrací po čtyřech letech. Vedle toho bude dále pracovat pro klienty Nike a distributora luxusních kosmetických značek Dellux. „Daniela si za poslední roky vybudovala silnou expertizu v oblasti komunikace značek z lifestyle, beauty a sportovního segmentu. Oblast produktového a lifestyle PR chceme silně rozvíjet a tah Daniely na branku do této vize skvěle zapadá,“ dodává Alžběta Fridrichová, spolumajitelka agentury.

Pod vedením Tomáše Fridricha zůstává tým pro korporátní a B2B komunikaci, který v současnosti pracuje například pro klienty V4, Dago nebo Asociaci českých stavebních spořitelen a připravuje spolupráci s dalšími. V minulém roce do týmu nastoupil Vojtěch Rod (Junior Account Manager) a od začátku roku je součástí i Monika Lukešová v roli Account Managera. Vojtěch Rod v minulosti pracoval pro klienty z oblasti finančního sektoru. Monika Lukešová dosud pracovala primárně na straně médií, například v iDnes.cz.

Tým Hany Křenkové, která se soustředí na klienty z oblasti B2C, primárně z retailu, gastra, hobby a kombinuje korporátní, strategické i lifestyle PR. Tento tým v minulém roce doplnila Anna Buhrová (Senior PR Executive) se zkušenostmi z automotive, retailu a FMCG segmentu.

„Jednotlivé týmy se mezi sebou propojují podle konkrétních potřeb a požadavků klientů, aby každému dokázaly dodat nejlepší možné řešení. Ve velké části případů se tak na komunikaci jednoho klienta podílí více týmů,“ přibližuje Fridrich. „Cílem nové struktury je prohlubovat jednotlivé specializace. A proto menší týmy se zkušeným leaderem dávají smysl,“ uzavírá Fridrichová.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)